Vraag
Reacties
Oplossing
ridge146
Level 1

Bekabelde bewakingscamera's vallen voortdurend uit en Verisure alarm krijgt geen Wifi verbinding.

Ik heb 3 stuks Dahua beveiligingscamera's welke bekabeld zijn aangesloten op een Dahua NVR recorder. Deze recorder is vervolgens bekabeld aangesloten op poort 3 van mijn Ziggo modem. Sinds een aantal dagen verlies ik voortdurend de verbinding met de camera's, ondanks het feit dat alles is geupdate en meerdere malen is gereset. Daarnaast krijgt het alarmsysteem geen Wifi verbinding meer met het netwerk. Overige Wifi van telefoons en bekabelde tv, computer etc. werken normaal.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ridge146
Level 1
Topicstarter

Het probleem is nu zover opgelost en bleek hem vooral in de recorder te zitten, waarop de camera’s zijn aangesloten.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @ridge146,

Erg vervelend dat je sinds een aantal dagen voortdurend de verbinding met de camera’s verliest en dat ook het alarmsysteem niet meer werkt. Graag kijk ik met je mee om dit op te lossen. Ik zie dat onze monteur vandaag is langsgeweest. Is het probleem hiermee verholpen? Ik hoor het graag van je, want anders moeten we hier even op verder! 

0 Kudos
ridge146
Level 1
Topicstarter

Het probleem is nu zover opgelost en bleek hem vooral in de recorder te zitten, waarop de camera’s zijn aangesloten.

0 Kudos