Het bedrijf waarvoor ik werk beheert een LMS dat mails kan versturen naar cursisten. Bij testen blijkt dat onze mails nooit worden ontvangen door mensen met een ziggo/upcmail e-mailadres. Ook niet in hun spamfilter.
Zelf ben ik ook klant en bij testen ontvang ik inderdaad geen mail.
vorig jaar ontving ik nog wel mails.
Bij recent testen zoals bv https://www.mail-tester.com/ komt onze mail met een 9 zeer goed naar voren. Kan het zijn dat ons afzendadres lokaal door Ziggo zelf wordt ge-blacklist?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.
Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.
Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.
Top, naar dergelijk contact was ik op zoek. Dank Bert!
Krijg je de mails terug met een foutmelding, of zijn ze gewoon weg?
De mails naar mijn eigen upcmail account staan 'gewoon' op verstuurd, daar is geen bounce of fout op terug gekomen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.