Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
MarcvHout
Level 2

Bedrijfsmails worden niet ontvangen door ziggoadressen

Het bedrijf waarvoor ik werk beheert een LMS dat mails kan versturen naar cursisten. Bij testen blijkt dat onze mails nooit worden ontvangen door mensen met een ziggo/upcmail e-mailadres. Ook niet in hun spamfilter.
Zelf ben ik ook klant en bij testen ontvang ik inderdaad geen mail.
vorig jaar ontving ik nog wel mails.
Bij recent testen zoals bv https://www.mail-tester.com/ komt onze mail met een 9 zeer goed naar voren. Kan het zijn dat ons afzendadres lokaal door Ziggo zelf wordt ge-blacklist?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.

MarcvHout
Level 2
Topicstarter

Top, naar dergelijk contact was ik op zoek. Dank Bert!

efok
Level 17

Krijg je de mails terug met een foutmelding, of zijn ze gewoon weg?

MarcvHout
Level 2
Topicstarter

De mails naar mijn eigen upcmail account staan 'gewoon' op verstuurd, daar is geen bounce of fout op terug gekomen. 

0 Kudos