MarcvHout

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedrijfsmails worden niet ontvangen door ziggoadressen

Het bedrijf waarvoor ik werk beheert een LMS dat mails kan versturen naar cursisten. Bij testen blijkt dat onze mails nooit worden ontvangen door mensen met een ziggo/upcmail e-mailadres. Ook niet in hun spamfilter.
Zelf ben ik ook klant en bij testen ontvang ik inderdaad geen mail.
vorig jaar ontving ik nog wel mails.
Bij recent testen zoals bv https://www.mail-tester.com/ komt onze mail met een 9 zeer goed naar voren. Kan het zijn dat ons afzendadres lokaal door Ziggo zelf wordt ge-blacklist?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56309Posts
  • 3698Oplossingen
  • 13479Likes

De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56309Posts
  • 3698Oplossingen
  • 13479Likes

De kortste weg voor dit probleem is een mail naar abuse@ziggo.nl sturen met zoveel mogelijk informatie van de afzender.

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen behoorlijk snel.

MarcvHout
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, naar dergelijk contact was ik op zoek. Dank Bert!

efok
Expert
Expert
  • 3424Posts
  • 187Oplossingen
  • 1184Likes

Krijg je de mails terug met een foutmelding, of zijn ze gewoon weg?

MarcvHout
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De mails naar mijn eigen upcmail account staan 'gewoon' op verstuurd, daar is geen bounce of fout op terug gekomen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic