1
Vraag
2
Reacties
TiZu

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bandbreedte issues 6in4 SIT Tunnel Connectbox

Zoals vele andere mensen hier heb ook ik het probleem met de Connectbox en de trage 6in4 SIT Tunnel. Via de klantenservice al geprobeerd mijn Connectbox modem te laten omruilen voor een Ubee die wel fatsoenlijk werkt. Dit is helaas niet gelukt dus hier nog een poging.

 

Ik zou graag mijn Connectbox willen omruilen voor een Ubee modem waarbij ik wel fatsoenlijk gebruik kan maken van IPv6 met een modem in bridge modus.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Bedankt voor het updaten @TiZu!  Ik zie dat je de aanvraag ook al telefonisch hebt gedaan en toen doorverwezen bent. Ik heb je een UBEE opgestuurd. Binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @TiZu! Uit je verhaal maak ik op dat je een externe router hebt waarnaast je de UBEE wilt hebben? 

 

 

Ik zie dat je postcode en huisnummer ontbreken in je profiel. Kun je deze toevoegen? Ik loop graag de basis even na, voordat ik je een UBEE beloof en dit misschien niet de oplossing is. 

TiZu
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lotte,

 

Klopt helemaal. Ik heb het zelfde probleem als in dit topic: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/IPv6-tunnel-langzaam-naar-overstap-connect-box/td-p/53905/pag...

 

Ik heb mijn profiel geupdatet.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Bedankt voor het updaten @TiZu!  Ik zie dat je de aanvraag ook al telefonisch hebt gedaan en toen doorverwezen bent. Ik heb je een UBEE opgestuurd. Binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. 

TiZu
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lotte,

 

Helemaal goed. Bedankt! Helaas wel jammer dat het niet direct telefonisch geregeld kon worden. Ruimte voor verbetering.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic