1
Vraag
2
Reacties
elly1512

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Balk met Email, Adresboek en Taken bij mail en instellingen verdwenen; kan ook geen mail versturen.

Er is een tijdje terug kennelijk een update uitgevoerd door Ziggo zonder de gebruikers in te lichten.
De balk met e-mail, agenda, adresboek, taken en instellingen is sindsdien verdwenen.
Ik blijk sindsdien ook geen e-mails te kunnen versturen. Ook niet vanuit de map Concepten, waar alle pogingen in verdwijnen......

Ik heb al bij andere topics met dit onderwerp gezocht, maar kom er met de daar vermelde oplossingen nog steeds NIET uit, helaas.

 

Is hier iemand die wél de juiste oplossing voor mij heeft? Iemand van Ziggo zelf misschien?
Ik kom zo geen stap verder en moet inmiddels dringend mails versturen.

 

Alvast bedankt!

 

gr. Elly

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
elly1512
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

zie mijn reactie boven.

Plotseling werkt alles weer.... Balk terug én ik kan weer mailen! 🙂

Vraag niet HOE het kan, maar profiteer ervan 😄   Ik weet dus helaas ook niet wat de oplossing in dezen was.

 

En nee, de klanten zijn NERGENS over ingelicht, maar kennelijk de eigen Ziggo-mensen ook niet.....

 

Bekijk in context

Gerr_it

Level 6
  • 112Posts
  • 17Oplossingen
  • 42Likes

Hi @elly1512 ,

Ziggo heeft een update doorgevoerd van de webmail software. Het grootste verschil is dat je nu icoontjes hebt ipv knoppen met tekst. Er zijn hier meer mensen op de community geweest met dit probleem. Het ligt aan de browser die nog oude data heeft opgeslagen van de oude webmail. Het verwijderen van deze data (wat in jouw geval automatisch is gegaan) lost het op. Het lijkt uitsluitend te gebeuren met Edge en Chrome (wat in de basis dezelfde browsers zijn).  Maar het is opgelost, dat is het belangrijkste.

Gelukkig nieuwjaar! 🙂

Gerr

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Gebruikt u hoofdzakelijk webmail van Ziggo, dan vermoed ik dat u bent of wordt overgezet naar een ander mailplatform.

 

Een email client gebruiken kan eventueel uitkomst brengen.

Er is links en rechts meer over de nieuwe mail omgeving genoemd, maar veel is daar nog niet over bekend.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@RoWi.  schreef:

Gebruikt u hoofdzakelijk webmail van Ziggo, dan vermoed ik dat u bent of wordt overgezet naar een ander mailplatform.

 

Een email client gebruiken kan eventueel uitkomst brengen.

Er is links en rechts meer over de nieuwe mail omgeving genoemd, maar veel is daar nog niet over bekend.


@RoWi.Kan iemand van Ziggo hier wat meer duidelijkheid over geven? Zou ons als community leden wel helpen. Ikzelf zit bijv. nog steeds op de ‘oude’ versie. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@bburgg  schreef:

@RoWi.  schreef:

Gebruikt u hoofdzakelijk webmail van Ziggo, dan vermoed ik dat u bent of wordt overgezet naar een ander mailplatform.

 

Een email client gebruiken kan eventueel uitkomst brengen.

Er is links en rechts meer over de nieuwe mail omgeving genoemd, maar veel is daar nog niet over bekend.


@RoWi.Kan iemand van Ziggo hier wat meer duidelijkheid over geven? Zou ons als community leden wel helpen. Ikzelf zit bijv. nog steeds op de ‘oude’ versie. 


Dat zou zeker welkom zijn, ik heb geen idee of dit hier meespeelt, ik weet alleen dat er klanten zijn omgezet, blijkbaar zelfs zonder dat ze dit weten.

elly1512
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nou, ik weet niet HOE het kan, maar vandaag log ik weer in op mijn ziggo.mail en de Balk is terug en ik kan weer mail versturen!!

Alles werkt weer, maar wel met de nieuwe look.

 

elly1512
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

zie mijn reactie boven.

Plotseling werkt alles weer.... Balk terug én ik kan weer mailen! 🙂

Vraag niet HOE het kan, maar profiteer ervan 😄   Ik weet dus helaas ook niet wat de oplossing in dezen was.

 

En nee, de klanten zijn NERGENS over ingelicht, maar kennelijk de eigen Ziggo-mensen ook niet.....

 

Gerr_it

Level 6
  • 112Posts
  • 17Oplossingen
  • 42Likes

Hi @elly1512 ,

Ziggo heeft een update doorgevoerd van de webmail software. Het grootste verschil is dat je nu icoontjes hebt ipv knoppen met tekst. Er zijn hier meer mensen op de community geweest met dit probleem. Het ligt aan de browser die nog oude data heeft opgeslagen van de oude webmail. Het verwijderen van deze data (wat in jouw geval automatisch is gegaan) lost het op. Het lijkt uitsluitend te gebeuren met Edge en Chrome (wat in de basis dezelfde browsers zijn).  Maar het is opgelost, dat is het belangrijkste.

Gelukkig nieuwjaar! 🙂

Gerr

elly1512
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Gerrit,

Ik gebruik Firefox...

Nu moet ik wel zeggen dat ik érgens in de Instellingen van de computer de browsegeschiedenis en cookies heb verwijderd (wat nog niet meeviel om die te vinden), na bovenstaande topic te hebben gestart en het in een identieke topic tegenkwam. Was toch maar eens dieper gaan graven, na me groen en geel te hebben geërgerd... 😉         Misschien is dat dan tóch de oplossing geweest, nu ik jouw reactie hierboven zo lees.

Het zou fijner geweest zijn als alle mailgebruikers van Ziggo van de Update een mededeling + een probleemoplosser erbij hadden ontvangen.... 😞

 

Thanks voor je reactie in elk geval.

 

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

 

groet, Elly

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic