De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Balk met Email, Adresboek Agenda en Taken bij mail en instellingen gewijzigd; Agenda leeg
Na wijziging zijn alle afspraken uit de Agenda verdwenen
Hey iedereen,
Ik heb een update met helaas niet zulk fijn nieuws, wat jullie mogelijk al hadden verwacht. De verloren gegevens kunnen niet worden hersteld. Onderstaand is de reactie vanuit de juiste afdeling:
Er is iets misgegaan met upgrade van het achterliggende systeem waardoor bij een klein deel van onze klanten de kalender en taken in de web mail gewist zijn. We hebben het probleem onderzocht en opgelost. Helaas is het niet meer mogelijk is om de verloren gegevens te herstellen. Onze excuses voor het ongemak.
Hi allemaal,
Dankzij al jullie voorbeelden is er een ticket gelogd door de juiste afdeling en zij hebben dit probleem in onderzoek. Als er nieuws is, laat ik van mij horen.
Ik zie meer meldingen binnenkomen met dit fenomeen.
Zie je ook een nieuwe balk bovenin de webmail?
Mogelijk kan een Ziggo moderator achterhalen wat er misgaat.
Ja, vanmorgen na inloggen op de Ziggo web mail een nieuwe balk en de agenda tot 1feb 2022 verdwenen
Probleem ligt niet aan PC of smartphone
Klopt, Hoe kan ik een ziggo moderator informeren oid.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
screenshot gelukt ? Was gisteren bij een andere ziggo gebruiker die hetzelfde heeft, echter voor hem geen probleem omdat hij de agenda niet gebruikt. De layout van de webmail balk is veranderd. Krijg nu ook elke keer bij opstarten mail scherm om coockies te accepteren, was voorheen niet. Zie ander screenshot
** Moderator edit: 1 screenshot verwijderd ivm zichtbaarheid emailadres **
Zelfde probleem. Alle afspraken gewist.
Bedankt Ziggo. Lekker **bleep**.
De gewijzigde balk is een nieuwe layout.
@hcevos Het gaat om een schermafbeelding van je agenda die leeg is.
Dankjewel! Ik heb het voor jullie doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra er een terugkoppeling is en/of ik meer informatie nodig heb dan laten we het onder dit topic weten.
Vanochtend gebeurt. Gek is heb geen bericht over de wijzigingen.
@Alfa159 schreef:
Vanochtend gebeurt. Gek is heb geen bericht over de wijzigingen.
Wat is er vanochtend precies allemaal gebeurd?
Hi all,
Ik heb intussen een update. Er is niets bekend en daarom is er meer info van jullie nodig om het probleem verder te onderzoeken. Vul daarom je adresgegevens in bij je profiel mocht je dit nog niet hebben gedaan. Achter de postcode mag je het emailadres of de emailadressen zetten waarop je dit probleem ervaart (zie afbeelding) Daarnaast ben ik benieuwd naar onderstaande info
Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
Welke browser gebruik je:
Andere bijzonderheden:
probleem sinds 1 februari 2022.
browser chrome of edge. Windows 10 systeem. Zag op tvscherm dat mediabox? en modem ? een update had gehad, maar dat kan er toch niks mee te maken hebben ?? mailadressen zijn ingevuld achter postcode in profiel
Probleem sinds 1-2. Betreft Windows 10 / Edge. Ik gebruik alleen webmail. In smartphone (Android) hetzelfde probleem. Agenda helemaal leeg. Ik kan wel nieuwe afspraken maken.
aanvullend brouwser is Microsoft Edge
@Mariska van Ziggo schreef:
Hi all,
Ik heb intussen een update. Er is niets bekend en daarom is er meer info van jullie nodig om het probleem verder te onderzoeken. Vul daarom je adresgegevens in bij je profiel mocht je dit nog niet hebben gedaan. Achter de postcode mag je het emailadres of de emailadressen zetten waarop je dit probleem ervaart (zie afbeelding) Daarnaast ben ik benieuwd naar onderstaande info
Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
Welke browser gebruik je:
Andere bijzonderheden:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...