styres

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Balk met Email, Adresboek Agenda en Taken bij mail en instellingen gewijzigd; Agenda leeg

Balk met Email, Adresboek Agenda en Taken bij mail en instellingen gewijzigd; Agenda leeg

Na wijziging  zijn alle afspraken uit de Agenda verdwenen

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey iedereen, 

Ik heb een update met helaas niet zulk fijn nieuws, wat jullie mogelijk al hadden verwacht. De verloren gegevens kunnen niet worden hersteld. Onderstaand is de reactie vanuit de juiste afdeling: 

Er is iets misgegaan met upgrade van het achterliggende systeem waardoor bij een klein deel van onze klanten de kalender en taken in de web mail gewist zijn. We hebben het probleem onderzocht en opgelost. Helaas is het niet meer mogelijk is om de verloren gegevens te herstellen. Onze excuses voor het ongemak.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi allemaal, 

Dankzij al jullie voorbeelden is er een ticket gelogd door de juiste afdeling en zij hebben dit probleem in onderzoek. Als er nieuws is, laat ik van mij horen. 

69 Reacties 69
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik zie meer meldingen binnenkomen met dit fenomeen.

Zie je ook een nieuwe balk bovenin de webmail?

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator achterhalen wat er misgaat.

styres
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, vanmorgen na inloggen op de Ziggo web mail een nieuwe balk en de agenda tot 1feb  2022 verdwenen

Probleem ligt niet aan PC of smartphone

 

hcevos

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, Hoe kan ik een ziggo moderator informeren oid.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @styres en @hcevos

Wat rot dat jullie beide dit probleem ervaren. Ik heb gecheckt of er intern een probleem bekend is en dat is niet het geval. Kun je/kunnen jullie een screenshot delen van wat jullie zien/wat er anders is? Dan ga ik het voor jullie uitzoeken. 

hcevos

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

screenshot gelukt ? Was gisteren bij een andere ziggo gebruiker die hetzelfde heeft, echter voor hem geen probleem omdat hij de agenda niet gebruikt. De layout van de webmail balk is veranderd. Krijg nu ook elke keer bij opstarten mail scherm om coockies te accepteren, was voorheen niet.  Zie ander screenshot

 

hcevos_1-1643795790921.png



** Moderator edit: 1 screenshot verwijderd ivm zichtbaarheid emailadres **

jozeflangen

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem. Alle afspraken gewist. 

Bedankt Ziggo. Lekker **bleep**.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De gewijzigde balk is een nieuwe layout.

 

@hcevos Het gaat om een schermafbeelding van je agenda die leeg is.

hcevos

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hcevos_0-1643802422669.png

 

hcevos

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hcevos_1-1643802456559.png

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Dankjewel! Ik heb het voor jullie doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra er een terugkoppeling is en/of ik meer informatie nodig heb dan laten we het onder dit topic weten. 

Alfa159

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanochtend gebeurt. Gek is heb geen bericht over de wijzigingen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Alfa159  schreef:

Vanochtend gebeurt. Gek is heb geen bericht over de wijzigingen.


Wat is er vanochtend precies allemaal gebeurd?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi all, 

Ik heb intussen een update. Er is niets bekend en daarom is er meer info van jullie nodig om het probleem verder te onderzoeken. Vul daarom je adresgegevens in bij je profiel mocht je dit nog niet hebben gedaan. Achter de postcode mag je het emailadres of de emailadressen zetten waarop je dit probleem ervaart (zie afbeelding) Daarnaast ben ik benieuwd naar onderstaande info

Sinds wanneer ervaar je dit probleem: 
Welke browser gebruik je: 
Andere bijzonderheden: 

hcevos

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem sinds 1 februari 2022.
browser chrome of edge. Windows 10 systeem. Zag op tvscherm dat mediabox? en modem ? een update had gehad, maar dat kan er toch niks mee te maken hebben ?? mailadressen zijn ingevuld achter postcode in profiel

Alfa159

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij sinds dinsdag ochtend, windows 10, alle afspraken zijn verdwenen. DE drie afspraken zijn pas gister opnieuw ingevoerd.

jozeflangen

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem sinds 1-2. Betreft Windows 10 / Edge. Ik gebruik alleen webmail. In smartphone (Android) hetzelfde probleem. Agenda helemaal leeg. Ik kan wel nieuwe afspraken maken. 

Alfa159

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanvullend brouwser is Microsoft Edge

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Mariska  van Ziggo schreef:

Hi all, 

Ik heb intussen een update. Er is niets bekend en daarom is er meer info van jullie nodig om het probleem verder te onderzoeken. Vul daarom je adresgegevens in bij je profiel mocht je dit nog niet hebben gedaan. Achter de postcode mag je het emailadres of de emailadressen zetten waarop je dit probleem ervaart (zie afbeelding) Daarnaast ben ik benieuwd naar onderstaande info

Sinds wanneer ervaar je dit probleem: 
Welke browser gebruik je: 
Andere bijzonderheden: 
e6660391-144f-4d20-9c50-40a28222b0c3.default.jpg

 

Uitgelicht topic