Vraag
Reacties
Oplossing
henk17
Level 1

Bad Gateway 502 bij bepaalde website

Beste, Sinds een aantal dagen krijg ik de melding Bad Gateway 502 als ik de Website van Toolstation.nl wil bezoeken, dit is de enige Website waar ik deze melding krijg ! Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd om de melding weg te krijgen, maar het helpt niets.

Ik heb de browser geschiedenis gewist, Cache geleegd, andere Browsers geprobeerd en ook daar de geschiedenis van gewist, vaak opnieuw opgestart maar niets helpt. Ziggo adviseerde mij dit forum in te schakelen, dus hierbij. 

Heeft iemand van jullie misschien de oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet, Henk17  

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Je zou eventueel als je Toolstation.nl opstart het slotje voor de url kunnen aanklikken en alle cookies even verwijderen, browser herstarten en opnieuw proberen.

Ik krijg hem hier netjes op scherm. Soms kunnen ze ook bezig zijn met de website.

Schermafbeelding 2022-06-12 om 12.33.54.png

Mocht het niet werken dan moeten er even gekeken worden of alles nog wel goed loopt met je internet, maar probeer eerst me tip eens.

Bekijk in context

Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Je zou eventueel als je Toolstation.nl opstart het slotje voor de url kunnen aanklikken en alle cookies even verwijderen, browser herstarten en opnieuw proberen.

Ik krijg hem hier netjes op scherm. Soms kunnen ze ook bezig zijn met de website.

Schermafbeelding 2022-06-12 om 12.33.54.png

Mocht het niet werken dan moeten er even gekeken worden of alles nog wel goed loopt met je internet, maar probeer eerst me tip eens.

Ga naar reactie
henk17
Level 1
Topicstarter

Bedankt Dave, het is gelukt ! Prima tip.

Groet, Henk17

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Graag gedaan @henk17  😊

0 Kudos