Beste, Sinds een aantal dagen krijg ik de melding Bad Gateway 502 als ik de Website van Toolstation.nl wil bezoeken, dit is de enige Website waar ik deze melding krijg ! Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd om de melding weg te krijgen, maar het helpt niets.
Ik heb de browser geschiedenis gewist, Cache geleegd, andere Browsers geprobeerd en ook daar de geschiedenis van gewist, vaak opnieuw opgestart maar niets helpt. Ziggo adviseerde mij dit forum in te schakelen, dus hierbij.
Heeft iemand van jullie misschien de oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, Henk17
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je zou eventueel als je Toolstation.nl opstart het slotje voor de url kunnen aanklikken en alle cookies even verwijderen, browser herstarten en opnieuw proberen.
Ik krijg hem hier netjes op scherm. Soms kunnen ze ook bezig zijn met de website.
Mocht het niet werken dan moeten er even gekeken worden of alles nog wel goed loopt met je internet, maar probeer eerst me tip eens.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je zou eventueel als je Toolstation.nl opstart het slotje voor de url kunnen aanklikken en alle cookies even verwijderen, browser herstarten en opnieuw proberen.
Ik krijg hem hier netjes op scherm. Soms kunnen ze ook bezig zijn met de website.
Mocht het niet werken dan moeten er even gekeken worden of alles nog wel goed loopt met je internet, maar probeer eerst me tip eens.
Bedankt Dave, het is gelukt ! Prima tip.
Groet, Henk17
Graag gedaan @henk17 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.