royverhoeven1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Backup terug zetten bestaand ziggo emailaccount

Hoi,

 

Ik ga binnenkort verhuizen. Als ik me bij Ziggo als nieuwe klant aanmeld, krijg ik mooie kortingen. Daarom heb ik dit gedaan. Achteraf hoorde ik dat mijn bestaande mailadressen dan komen te vervallen, mooi balen dus. Deze kan ik dan (hopelijk) weer opnieuw aanvragen, maar de historie van mijn mail is dan wel verdwenen.

 

Ik heb daarom een backup van mijn Ziggo mail ingelezen in mijn Outlook mail. Is het mogelijk om vanuit mijn Outlook mailadres, de backup weer terug in mijn nieuwe Ziggo mailadres in te lezen? Zodat ik maar 1 mailbox heb waar zowel mijn oude als nieuwe mails in staan?

 

Ik hoor het graag.

 

Bedankt alvast!

 

Gr Roy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, je maakt eigenlijk al oneigenlijk gebruik door niet je ziggo abonnement mee te verhuizen.

Ziggo gaat je dan ook vast niet helpen, als het al mogelijk geweest zou zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, je maakt eigenlijk al oneigenlijk gebruik door niet je ziggo abonnement mee te verhuizen.

Ziggo gaat je dan ook vast niet helpen, als het al mogelijk geweest zou zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

"Deze kan ik dan (hopelijk) weer opnieuw aanvragen, maar de historie van mijn mail is dan wel verdwenen."

Deze kun je niet opnieuw aanmaken en worden standaard niet meer overgezet door Ziggo naar een ander klantnummer, alleen in zeer speciale gevallen als fouten van Ziggo of bij overlijden.

 

@royverhoeven1 Als je een .pst bestand maakt, als backup uit Outlook, dan kun je die weer inlezen in Outlook als persoonlijke mappen.

 

Als je IMAP gebruikt:

Maak eventuele mappen aan in de webmail en maak een IMAP verbinding vanuit Outlook naar je emailadres en kopieer de mails vanuit je persoonlijke mappen in je IMAP mappen.

(Vanuit Outlook worden in Outlook gemaakte mappen niet naar de webmail gesynchroniseerd.)

 

Als je POP gebruikt, laat het weten, want dat is een heel andere manier en er zijn meerdere mogelijkheden.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

houd er wel rekening mee dat zodra het e-mailadres beëindigd is het een paar maanden kan duren voor je het zelfde e-mailadres weer opnieuw kunt aanmaken. 

een @Casema.nl e-mailadres aanmaken is niet meer mogelijk

Uitgelicht topic