1
Vraag
2
Reacties
13857335

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BLokkade wifi-signaal van omvormer van zonnepanelen

Ik heb zonnepanelen laten installeren. De omvormer van de panelen kan het wifi-signaal wel ontvangen , maar op een of andere manier woedt het geblokkeerd. Het heeft misschien ook te maken met het hoogfrequente signaal dat de omvormer gebruikt.
Ik kan nu niet de gegevens van de zonnepanelen op mijn smartphone ontvangen.
Wie weet hoe dit zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
thei.douven je had me de link reeds gestuurd privé maar het lijkt me handiger als dit topic in zijn geheel - naar dit topic Zonnepaneel Wifi module is niet te vinden in mijn netwerk na nieuwe Ziggo connectbox. Betreft growat... kan worden verplaatst, omdat hier alles wordt omschreven.

Ik zal even een moderator vragen deze te sluiten zo blijft het voor mij en hanh ook overzichtelijker.

Ik heb Han ook gevraagd omdat ik kan het goed uitleggen wat ik gedaan heb, maar Han kan net dat stapje doen, wat ik mis, omdat hij een betere technische inzicht heeft en het beter kan verwoorden. En ik ben vrij snel en to the point.

Daarom mijn reden dat ik Han even heb gevraagd.

Bekijk in context

7 Reacties 7
thei.douven

Level 6
  • 147Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Ben inmiddels al 3 dagen zoekend naar het zelfde probleem. Had eerst een cisco 3928 en de verbinding met de growatt shine wifi werkte prima.
Sinds 3 dagen heb ik een ziggo connect box en die wil zich niet connecten.?.
Heb het modem al eventjes er naast gehangen om te testen. Al vele uren met ziggo gebeld en gechat. Met de panelenleverancier gebeld en overlegd. Het montage bedrijf is ook komen kijken om de wifi even voor me in te stellen. Enz enz enz. Ik weet het niet .
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi 13857335 en thei.douven,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dave- ervaring had met zonnepanelen. Misschien heeft hij nog een goede tip voor jullie, want het moet natuurlijk wel werken. Welk modem heb jij in gebruik, 13857335?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Michael Ziggo klopt goed geheugen ? als ik thuis ben kom ik er op terug ?
13857335
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:
Hoi 13857335 en thei.douven,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dave- ervaring had met zonnepanelen. Misschien heeft hij nog een goede tip voor jullie, want het moet natuurlijk wel werken. Welk modem heb jij in gebruik, 13857335?

Ik heb de Ubee EVW321B
thei.douven

Level 6
  • 147Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Dave-
Zou je mij die link svp ook eens willen sturen per pb indien die van toepassing is op de ziggo connect box/ growatt shine wifi
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
thei.douven je had me de link reeds gestuurd privé maar het lijkt me handiger als dit topic in zijn geheel - naar dit topic Zonnepaneel Wifi module is niet te vinden in mijn netwerk na nieuwe Ziggo connectbox. Betreft growat... kan worden verplaatst, omdat hier alles wordt omschreven.

Ik zal even een moderator vragen deze te sluiten zo blijft het voor mij en hanh ook overzichtelijker.

Ik heb Han ook gevraagd omdat ik kan het goed uitleggen wat ik gedaan heb, maar Han kan net dat stapje doen, wat ik mis, omdat hij een betere technische inzicht heeft en het beter kan verwoorden. En ik ben vrij snel en to the point.

Daarom mijn reden dat ik Han even heb gevraagd.
thei.douven

Level 6
  • 147Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Duidelijk?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic