Ik heb een trial versie genomen van Azure Microsoft. Nu blijkt dat niet helemaal naar behoren te werken, dus zit ik al 3,5 week met de helpdesk te mailen en gisteren een remote session gedaan.
Wat blijkt dat mijn prive email adres in De Azure Active Directory van Ziggo staat., en ik dus weinig rechten heb op mijn eigen subscription omdat die onder de subscription valt van Ziggo.
Dus is mijn prive email aangegeven als Work/School Account, aangezien ik deze nooit gebruikt heb dus wel Personal, kan ik ook niet met Work/School inloggen. Ook heb ik nooit bij Ziggo gewerkt..
Kreeg ik te horen van De Microsoft helpdesk dat ik de IT department van Ziggo maar moest gaan benaderen aangezien ik bij Ziggo in de Active directory sta en ik zelf dus verder geen rechten heb. Of de Global Administrators van Ziggo maar moest gaan mailen of bellen.
Het is heel frustrerend aan het worden, aangezien ik ze al een aantal keer heb uitgelegd dat het een persoonlijk privé account is en geen werk.school.
Iemand een idee wat ik kan doen of bij wie of wat ik kan zijn bij Ziggo, want aan Microsoft Helpdesk heb ik niets.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
Ik hoop dat dit de goede categorie is..