Ik zie het als volgt: Ik heb een @ziggo.nl emailadres.
Voor de trial versie(subscription) van Azure moet je een aantal gegevens invoeren.
Als je dat allemaal gedaan hebt, dan heb die subscription. Alleen omdat het email adres eindigt op ziggo.nl ziet Microsoft mij als medewerker van Ziggo en heb ik meteen een Work/Schoolaccount en een personal account. Personal klopt, alleen dat Work/School.
Mijn subscription hangt onder de hoofd subscription van Ziggo (omdat Microsoft dus denkt dat ik werk voor Ziggo). Dus ik kan sommige delen van Azure gebruiken, maar niet alles, zoals dus de Azure Active Direcorty.
Normaal heb ik alle rechten over alles wat met die subscription te maken heeft.
En omdat mijn account personal is heb ik ook geen wachtwoord van Work/School Account, en als je dan klikt op wachtwoord vergeten geeft hij aan de mijn bedrijf( Ziggo) het niet goed ingesteld heeft en ik de IT department moest gaan bellen.
Dus de helpdesk van Azure, vond maar dat ik de global admins(het zijn er 2) van Ziggo moest bellen, want het was Ziggo’s fout dat ik mijn wachtwoord niet kan resetten, en niet de van Microsoft die aangeeft dat ik een account (work/school) zou hebben wat ik dus niet heb..