1
Vraag
2
Reacties
Eric F

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatisch doorsturen mails

Ik heb 4 jaar geleden ongeveer mijn ziggomail account ingesteld op automatisch doorsturen naar mijn werkmail account.
Nu wil ik dit ongedaan maken, maar dat lukt niet.
Als ik de instructies volg (instellingen/email/automatisch doorsturen), kom ik er achter dat er niets staat ingevuld bij account waar de mail heen moet. Ook staat het vinkje inschakelen niet aan.
En toch wordt mijn mail automatisch doorgestuurd (terwijl dus op mijn account nergens terug te vinden is dat dit zo is ingesteld en hoe dit te annuleren).

Ziggo chat weet ook niet wat ze hiermee aan moeten.
Weet iemand raad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..
Eric F
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Alex, top!! Dit is de oplossing. Automatisch doorsturen naar mijn werkmail kon inderdaad geannuleerd worden via Filter Regels.
Probleem opgelost. Dank!!!
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Eric F, welkom op de Community. Goed dat je je situatie hier uitlegt, want we denken graag met je mee. Top dat je er uit bent gekomen met AlexHelpt's hulp 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic