Vraag
Reacties
Oplossing
Eric F
Level 1

Automatisch doorsturen mails

Ik heb 4 jaar geleden ongeveer mijn ziggomail account ingesteld op automatisch doorsturen naar mijn werkmail account.
Nu wil ik dit ongedaan maken, maar dat lukt niet.
Als ik de instructies volg (instellingen/email/automatisch doorsturen), kom ik er achter dat er niets staat ingevuld bij account waar de mail heen moet. Ook staat het vinkje inschakelen niet aan.
En toch wordt mijn mail automatisch doorgestuurd (terwijl dus op mijn account nergens terug te vinden is dat dit zo is ingesteld en hoe dit te annuleren).

Ziggo chat weet ook niet wat ze hiermee aan moeten.
Weet iemand raad?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16
Hi Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt
Level 16
Hi Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..
Eric F
Level 1
Topicstarter
Hallo Alex, top!! Dit is de oplossing. Automatisch doorsturen naar mijn werkmail kon inderdaad geannuleerd worden via Filter Regels.
Probleem opgelost. Dank!!!
Marianne
Community Developer
Community Developer
Hi Eric F, welkom op de Community. Goed dat je je situatie hier uitlegt, want we denken graag met je mee. Top dat je er uit bent gekomen met AlexHelpt's hulp 🙂
0 Kudos