Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Janneke02
Level 3

Authenticatie mislukt - Ziggo mail app

Ik gebruik Ziggo mail op zowel;mijn telefoon als op de computer. Echter:

Op mijn mobiel krijg ik tegenwoordig de volgende mededeling" Fout bij verzenden van berichten, Aut plain failied (incorrect authentication data) en Authenticatie mislukt voor mal op SSP, werk de ......
Tevens kreeg ik vanochtend de melding "Socket |Timeout exception failed to connect go

Hoe kan ik dit verhelpen, weet iemand raad?
Alvast bedankt
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Janneke02
Level 3
Topicstarter
Het bleek achteraf idd aan het password te liggen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Janneke,

Welke telefoon heb je en welke app gebruik je voor de email?
Heb je misschien kort geleden het wachtwoord van de mail gewijzigd?

Groet,
Evert
0 Kudos
Janneke02
Level 3
Topicstarter
Evert,
Ik heb de Samsung J5 2017 en gebruik de app van Ziggo Mail. IK heb idd het password onlangs gewijzigd ongeveer een maan geleden, maar nooit eerder last gehad

Groet,
Janneke
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Ziggo heeft geen mail app. Ziet de app eruit zoals de Email app op dit plaatje?
Heb je het wachtwoord ook in de mail app aangepast nadat je het gewijzigd hebt?
Zo niet, dan moet dat nog gebeuren en veroorzaakt dat deze foutmelding.
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Evert je link werkt niet goed.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
hanh, thanks! De link werkt inderdaad niet.
Janneke02 Ik heb het plaatje nu in de bijlage staan 🙂
0 Kudos
Janneke02
Level 3
Topicstarter
Het icoontje voor \Ziggo Mail is een wit ronde met daarin een oranje Z
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Ik zou deze stappen volgen en daarna de Ziggo Mail app niet meer gebruiken.
Ik kan namelijk zo gauw niets vinden over hoe de Ziggo Mail app eruit ziet en hoe die werkt.

Als je toch graag de Ziggo Mail app wil blijven gebruiken, kun je dan wat screenshots plaatsen? Zorg er dan wel voor dat we niet je mailtjes of emailadres kunnen zien.
Wie weet kunnen we aan de hand van de plaatjes je de juiste kant op wijzen 🙂
0 Kudos
Janneke02
Level 3
Topicstarter
sorry. ik weet niet hoe je een screenshot moet maken. Heb geprobeerd van de melding een fotootje te maken maar dat was heel onduidelijk. Heb de app destijds uit de Playstore gehaald
0 Kudos
Janneke02
Level 3
Topicstarter
Probleem is inmiddels opgelost.
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Hoe?
Anne H
Community Developer
Community Developer
Janneke02 wrote:
Probleem is inmiddels opgelost.


Hoi Janneke02, welkom op de Community!

Gelukkig is het opgelost. Je zal in eerste instantie wel flink achter je oren gekrabd hebben; die eerste foutmelding is behoorlijk technisch immers.

We lezen graag nog mee met de oplossing, daar hebben toekomstige bezoekers ook erg veel aan:)
0 Kudos
Janneke02
Level 3
Topicstarter
Het bleek achteraf idd aan het password te liggen.
0 Kudos
Ga naar reactie