Ik begrijp poort 443 niet en kom dat nergens tegen, ook niet in verdere instructies van de Atag One.
Poort 443 staat open bij Ziggo, alleen onderstaande poorten staan permanent dicht:
Is er een open poort nodig is van buitenaf op je modem/router, dan moet je die zelf openzetten, dat valt onder je eigen instellingen:
Port forwarding: Alles over port forwarding bij Zi... - Ziggo Community
25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server (geldt alleen voor oud-Ziggo gebied) **Mod-edit (Mark) ** Deze blokkade geldt inmiddels ook in oud-UPC gebied
135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
445: Geblokkeerd voor TCP verkeer
520: Geblokkeerd voor UDP verkeer
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info