1
Vraag
2
Reageer en help mee
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Artikel op totaal TV: SmartWifi pods via Marktplaats

Onderstaande link is een artikel over SmartWifi pods die te koop worden aangeboden op Marktplaats:

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-smartwifi-pods-kopen-op-marktplaatsniet-doen/

3 Reacties 3
PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Eindelijk een een artikel die je waarschuwd, maar wel overbodig lijkt mij.

Waarom, dagelijks trappen er nog mensen in de "Ik bel namens....." Telefoontjes of "Ik ben van....." Aan de deur, en daar word al jaren voor gewaarschuwd, zolang men denkt goedkoop uit te kunnen zijn of geld kan verdienen trapt men er in.😱😱🤔🤔

 

Wacht, krijg net een mailtje, mijn verre suiker tante is overleden, moet even 500 euro overmaken zodat men de 68 miljoen erfenis kan overmaken vanuit Nigeria.😁😁😁😁

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik heb hier toch moeite mee.

 

De meeste Ziggo SmartWifi Pods die dus op Marktplaats worden aangeboden, zijn als deze van bruikleen afkomstig zijn in de praktijk ook nog eens nutteloos. 

 

Ja inderdaad gehuurde pods moeten eigenlijk terug maar onbruikbaar of nutteloos?

Ook gehuurde Pods kunnen prima worden geactiveerd echter is het natuurlijk beleid dit niet te willen doen.

 

Ik zie echt geen verschil waarom gekochte pods wel opnieuw  gekoppeld kunnen worden en gehuurde niet. Worden de huur exemplaren wel netjes terug gestuurd kunnen ze ook opnieuw worden aangeboden.

 

Dit artikel lijkt volledig gebaseerd te zijn op dit topic.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@RoWi. "Ik zie echt geen verschil waarom gekochte pods wel opnieuw  gekoppeld kunnen worden en gehuurde niet."

En dan, mensen met gekochte pods huur laten betalen of ze laten kopen van Ziggo?

Dat kan niet, want van de te goeder trouw verkregen roerende zaak is de huidige bezitter al eigenaar.

Ziggo kan de producten dan ook niet terug vorderen en zou bij vrijgeven van de pods de handel in deze producten bevorderen.

 

Gestolen goederen en overdracht van eigendom | mr. R. Hak (richardhak.nl)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic