1
Vraag
2
Reacties
ramrod

Level 4
  • 63Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Arris modem van Ziggo valt regelmatig uit

 

Ik heb de laatste weken regelmatig last dat het modem spontaan verbinding met internet verliest, zowel bekabeld als WIFI.

Het lijkt er op dat het regelmatig tussen 17:00 en 20:00 gebeurt , witte lamp op modem knippert dan , geen internet , dan weer even wel , dit gaat soms zo 3x op een avond, uiteindelijk wel weer alles ok maar gebeurt dan meerdere dagen in de week. Er is niets veranderd aan kabels en instellingen

25 Reacties 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@ramrod Mogelijk kan een Ziggo moderator er nog iets mee en je ook de juiste kabel van de splitter naar je modem opsturen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @ramrod , heb je de bestelde apparatuur inmiddels al in huis? Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. 

ramrod
Topicstarter
Level 4
  • 63Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ja de nieuwe splitter is binnen maar 1 op 1 overzetten gaat niet omdat de groene kabel die nu uit de muur komt niet is voorzien van een aansluitplug voor de nieuwe spliiter 😡

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Aangezien de splitter al antiek was, zal de wandcontactdoos (AOP) hetzelfde predicaat verdienen.

@Meindert of een andere moderator kan een installatiemonteur voor je inplannen. En....het AOP behoort tot het Ziggo domein, dus vervanging kost je niks. De POA-01B zal daarna ongetwijfeld passen.

ramrod
Topicstarter
Level 4
  • 63Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Meindert, kan jij dat inderdaad inplannen , graag dan.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@ramrod

 

Voor deze situatie kan ik niet zomaar een gratis monteur inplannen. @KBX458 geeft al aan "zal het AOP hetzelfde predicaat verdienen"

Kijkend naar je foto's zie ik een goede AOP met wandcontactdoos die aan de eisen voldoet in het voormalig UPC gebied. Daar is niks 'prehistorisch' aan te ontdekken. Daarnaast plannen we daar ook geen installatiemonteurs voor in, die worden alleen ingezet bij nieuwe installatiematerialen. ( denk hierbij aan nieuwe klanten )


Mocht je toch een monteur wensen, dan kan dat zeker. De monteur komt dan gericht voor het uitvallen van het Ziggo Arris modem. Hij zal samen met jou de aansluiting en overige binnenhuisnetwerk onder de loep nemen. Als blijkt dat het inderdaad aan onze AOP ligt, zal hij deze kosteloos vervangen.
Bij oorzaken in de eigen apparatuur of thuisnetwerk, rekent de monteur kosten. Die vind je hier

Als je graag een afspraak wenst, hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic