Remco79
Meedenker
  • 12Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Arris Connectbox omruilen voor een Compal Connectbox

Hi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 
Momenteel heb ik een Arris Connectbox en zou deze indien mogelijk graag willen ruilen naar een Compal Connectbox. Waarom? Ik wil graag mijn Deco’s parallel gaan aansluiten en ook beide poorten gebruiken en heb via de community begrepen dat mijn opstelling niet mogelijk is met de Arris. Hopelijk kan iemand helpen. Alvast bedankt. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 549Reacties
  • 52Oplossingen
  • 77Likes

Hoi @Remo79,
goed om te lezen dat je gelijk aan de bel trekt! Ik zie dat @Bert je al wat informatie heeft gegeven. Ik heb het verzoek ingediend om de Arris om te ruilen voor een Compal zodat je alsnog deze opstelling kunt gebruiken. Zodra dit goed gekeurd is, ga je een mail ontvangen zodra wij de Compal versturen. Met een beetje geluk heb je deze binnen een aantal werkdagen in huis via Post.nl. Laat je weten of je de Compal Connectbox ontvangen hebt en of het gelukt is met het parallel aansluiten van de Deco's? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43716Reacties
  • 2545Oplossingen
  • 9329Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 549Reacties
  • 52Oplossingen
  • 77Likes

Hoi @Remo79,
goed om te lezen dat je gelijk aan de bel trekt! Ik zie dat @Bert je al wat informatie heeft gegeven. Ik heb het verzoek ingediend om de Arris om te ruilen voor een Compal zodat je alsnog deze opstelling kunt gebruiken. Zodra dit goed gekeurd is, ga je een mail ontvangen zodra wij de Compal versturen. Met een beetje geluk heb je deze binnen een aantal werkdagen in huis via Post.nl. Laat je weten of je de Compal Connectbox ontvangen hebt en of het gelukt is met het parallel aansluiten van de Deco's? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Remco79
topicstarter
Meedenker
  • 12Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steven, helemaal top. Dank je wel voor deze service!

Uitgelicht topic