Hallo Ziggo Community,
Mijn Arris Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Naar mijn mening is dit ontstaan na de nieuwe 9.1.2103.102 software. Over de herstartende Connectbox heb ik hier via Messenger op de Mijn Ziggo app meerdere keren contact gehad met Ziggo.
Er zijn inmiddels 2 monteurs langsgeweest. Echt alles is gecontroleerd: aansluiting in de straatkast, kabel naar mijn huis, nieuwe AOP geplaatst, splitter POA-1-UPC vervangen door POA-1-B en nieuwe kabel naar de modem. Alle ander COAX kabels in huis zijn van de nieuwste 4g afgeschermde Hirshmann. Ook de COAX stekkers zijn van het nieuwste Hirshmann 4g afschermingstype.
Het herstarten is na de monteursbezoeken wel minder geworden, maar op sommige dagen herstart hij wel 3 keer. Volgens de helpdeskmedewerker en de monteur kan het niet aan de nieuwe software liggen. De modem is meerdere keren goed uitgelezen en staat er goed bij.
Ik gebruik de modem in bridge modus. In voormalig UPC gebied kan je dit zelf doen. Dit is al jaren zo het geval.
Met de voorgaande Cisco EPC moden had ik eigenlijk nooit problemen, maar de Arris box lijkt gevoeliger. De monteur liet een keer vallen dat een zakelijk modem minder gevoelig is.
De klantenservice vis de MijnZiggo app weet ook niet waar het verder aan de kan liggen en verzocht mij contact op te nemen met de Community.
Herkent iemand dit issue?