Vraag
Reacties
Oplossing
Maris S
Level 1

Archiveren button Ziggo mail

Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?
Gr maris
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg
Level 14
Maris S wrote:
Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?

In het archief. :slight_smile:
Links in je mappenlijst zie je een map Archief met daarin submappen op jaartal. Ga daar maar eens kijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg
Level 14
Maris S wrote:

In het archief. :slight_smile:
Links in je mappenlijst zie je een map Archief met daarin submappen op jaartal. Ga daar maar eens kijken.

Maris S
Level 1
Topicstarter
Haha, ja droge, die had ik ook al gezocht. En wat denk je.. archiefkast kats kwiet!:laughing:
Niet te vinden. Maar inmiddels, na een dag en nadat ik opnieuw heb uit- en ingelogd, hebben ze de archiefkast daadwerkelijk geplaatst. :smiley:
Ik zeg, verbeterpuntje voor Ziggo mail, want je schrikt je het apezuur. Er is langere tijd helemaal niks zichtbaar. Las dit ook op andere plekken over Ziggomail inmiddels. Ook geen melding dat het wordt opgeslagen in een archiefmap of dat deze later zichtbaar zal worden of iets in deze trant. Dat zou prettig geweest zijn namelijk.
Super bedankt voor je reactie by the way!!
Gr Maris
0 Kudos