MarcManders

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apps op telefoon werken niet via wifi verbinding

Hallo

 

een vraag.

Kan op mijn telefoon wanneer die met de ziggo wifi verbonden is bepaalde app zoals Rabobank,Postnl, niet openen.

Zet ik mijn wifi uit op mijn telefoon( Samsung A50 2019) dan kan ik de app meteen openen.

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem (Samsung A52s 2021)

Ik heb van Ziggo al de opdracht gekregen om mijn connectbox Arris op fabrieksinstelling resetten,

maar het probleem is steeds.

Ik heb nog een ander wifi/switch aangesloten,en het probleem is nog steeds hetzelfde.

Ik hoop dat u dit kan oplossen

Ben telefonische te bereiken op 06

** Moderator edit: Mobiele telefoonnummer verwijderd ivm privacy **

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@MarcManders het is beter om geen privégegevens op een openbaar forum te plaatsen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

heb je het ook met andere apparaten geprobeerd ?

 

kun je inloggen in het modem https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/modem-inloggen#/ dan bij informatie kijken of het modem een ipv4 only full dual stack of dual stack lite profiel heeft

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @MarcManders! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je ineens geen gebruik meer kunt maken van bepaalde apps als je op de wifi zit. Heb je de stappen van @anoniemforum al geprobeerd? Of is het inmiddels opgelost?

Joey1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo ,

 

Ik heb hetzelfde probleem.

Kan geen netflix, digid of wat dan ook openen zodra ik op wifi zit. Hoe dit op te lossen ik kom er zelf niet aan uit. En het is toch wel fyn dat we gewoon weer kunnen streamen via wifi of postnl of digid kunnen gebruiken.

 

Mvg joey

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

@Joey1 

welke melding krijg je ?

Uitgelicht topic