“Ik heb het probleem dat de draadloze verbinding op Apple apparaten via (Ziggo) acces point en powerline adapters na enige tijd wegvalt. Hoe los ik dit op?”
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk access point heb je precies in gebruik?
Powerline adapters zijn zo goed als het electra netwerk, en eerlijk gezegd is een electra netwerk niet echt bedoeld voor internet signaal. Als het werkt, werkt het anders heb je boekensteunen.
De beste oplossing is netwerk kabels trekken, een andere oplossing beter dan de powerline's zijn de nieuwe pods of de Deco M4 mesh.
Mijn modem via WiFi.
Hoi @John1952,
Jammer dat je problemen ervaart met wifi. Laten we samen kijken hoe dit te verbeteren is. Nu staat er in je eerst bericht accespoint en powerline adapters, echter daarna spreek je over de wifi van je modem. Dan ben ik het al kwijt. wat voor apparatuur gebruik je precies?
maak gebruik van iPad en iPhone met de ziggo go app. Bij terugkijken geeft de app na een klein uur spontaan “ niet beschikbaar “. In de app kan ik hierna ook niks meer bekijken. App weggooien en opnieuw laden, probleem is opgelost voor weer een klein uurtje.
Een uur is wel een heel aparte tijdsduur, het lijkt wel een beschikbaarheidsprobleem van een IP adres, probeer deze instellingen eens in je modem:
Het modem staat hier al op ingesteld. Dus dat heeft weinig effect.
Dank voor de terugkoppeling @John1952
Ervaar je dit probleem ook als je access points en powerline adapters loskoppelt en je apparatuur zoals iPhone rechtstreeks verbind met het modem? Als het probleem zich dan niet voordoet kunnen onze leden je wellicht helpen bij het verbeteren dan de installatie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.