Ik stelde eerder de vraag waarom ik geen mail binnen kreeg op mijn iPhone. Er bleek een storing te zijn. Inmiddels is die storing opgelost, maar ik krijg nog steeds geen mail binnen.
Ik kan via safari wel inloggen op ziggo webmail, dus dat werkt.
Mijn mailaccount is gekoppeld aan de mailapp van de iPhone. Ik krijg daar de melding dat de server pop.ziggo.nl niet reageert. Heeft iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mail account op iPhone verwijderen en opnieuw aanmaken en geen pop3 gebruiken maar imap.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mail account op iPhone verwijderen en opnieuw aanmaken en geen pop3 gebruiken maar imap.
en alleen mail adres en ww moet voldoende zijn om in te stellen.
kan het echt niet zonder pop3? Ik vind imap niet fijn
Pop zou in principe ook moeten werken. Maar op een mobile device is dat niet gebruikelijk.
Als je POP verwijderd, zonder backup maken, is al je mail weg en ook in de webmail als je met POP geen kopie op de server achterlaten, hebt ingeschakeld.
Werkt het weer bij jou? Lijkt erop dat ik zelfde probleem heb. Dacht eerst dat het aan oud mailadres (casema) lag.
maar jouw probleem klinkt ook wel bekend.
hoe ben je er achter gekomen dat er eerst een storing was? Ik kan daar niks over vinden.
Het werkt weer bij mij. Ziggo had de poort voor inkomende berichten gewijzigd. Ik kwam erachter doordat ik wel berichten kon versturen.
Ik kwam erachter dat er een storing was door op de Ziggo website te kijken naar de storingen
@Vlinder7 Dat is al jaren geleden gebeurt, alleen niet duidelijk gecommuniceerd en nu, grofweg 6 jaar later zijn de oude poorten gesloten.
@mieske123 Kijk hier voor de juiste instellingen: IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.