willemoldejans

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Appending to spam folder is forbidden

Een erg vervelende popup die constant onderin mijn scherm verschijnt. Gebruikt emailprogramma is Outlook op een MacBook Pro. Ik zie in andere forumvragen hetzelfde probleem verschijnen, maar nog geen oplossing.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @willemoldejans en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Inmiddels heb ik hierover al contact met je gehad n.a.v. je reactie onder dit reeds openstaande topic. 
Ik heb je melding inmiddels doorgestuurd naar mijn collega's van de IT afdeling zodat het opgelost wordt. Zodra ik een terugkoppeling heb, zal ik
het uiteraard met je delen. 

Alvast prettige feestdagen en een gezond & gelukkig 2021 gewenst!
Groeten,

Paul 

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@willemoldejans Lees even de reactie van Paul_Ziggo in het topic waar je ook al gereageerd hebt.

APPENDing to spam folder is forbidden (0.007 + 0.000 + 0.006 secs). | Ziggo Community

MSKoelemij

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg sinds 2 uur ook deze melding: APPENDing to spam folder is forbidden. Hoe kan dit worden opgelost?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @willemoldejans en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Inmiddels heb ik hierover al contact met je gehad n.a.v. je reactie onder dit reeds openstaande topic. 
Ik heb je melding inmiddels doorgestuurd naar mijn collega's van de IT afdeling zodat het opgelost wordt. Zodra ik een terugkoppeling heb, zal ik
het uiteraard met je delen. 

Alvast prettige feestdagen en een gezond & gelukkig 2021 gewenst!
Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Hallo @MSKoelemij,
 

Vervelend dat jij last hebt van hetzelfde probleem! Kun je via een privébericht laten weten om welke e-mailaccounts het precies gaat? 
Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken en voor “Stuur bericht” te kiezen. Zodra ik de gevraagde gegevens van je heb
kan ik ook jouw melding doorgeven aan mijn collega's van IT. 

Groeten,

Paul 

Luseco

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Paul,

 

Ook in mijn mailaccount komt deze melding al enige tijd voor
Alleen  in Outlook voor Mac dat ik gebruik op mijn Mac Book Pro

Luseco
 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Luseco Op welke momenten zie je de melding verschijnen in de webmailomgeving? Gebeurt dit continue?

Luseco

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Paul,

 

Gebruik web mail zelden. Het komt voor in Outlook voor Mac bij het Ziggo account. 


luseco

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Luseco Wil je controleren of dit probleem zich nu ook voordoet in de webmail omgeving? Als het daar wel werkt, dan raad ik aan het e-mailprogramma eens opnieuw in stellen.
Heb je in webmail ook dit probleem dan zal ik de melding doorgeven aan mijn collega's van IT. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @willemoldejans,

Ik heb een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's van IT. Er is een aanpassing gedaan op je e-mailaccount. Kun je nog eens opnieuw controleren of het probleem met je mailbox op dit moment nog speelt?

Alvast hartelijk dank voor je terugkoppeling!

Groeten,

Paul

willemoldejans
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Paul,

 

Geen verschil te merken, dus geen oplossing.

 

Groet, Willem.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @willemoldejans,

Balen dat het nog niet is opgelost! Ik rapporteer jouw bevindingen aan mijn collega's van IT zodat er opnieuw naar het account gekeken wordt. 
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat het ik het jou weten.

Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@willemoldejans Ik het screenshot nog eens goed bekeken. Is dit toevallig getest in het e-mailprogramma op je iMac / Apple Macbook ? In dat geval is mijn verzoek echt even op https://www.ziggo.nl/internet/ziggo-mail in te loggen met je e-mailaccount en wachtwoord en te kijken of je dan ook deze foutmelding ziet. Als dat het geval is kunnen mijn collega's het weer verder onderzoeken. 

willemoldejans
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Paul,

 

De foutmelding komt uitsluitend bij gebruik van Microsoft Outlook op mijn MacBook. Dus niet op onze Windows pc's, noch op iPhone. 

En als ik alle meldingen over dit probleem overzie, geldt dit voor alle personen die hiermee worden geconfronteerd. 

Maar…...de meldingen komen uitsluitend voor het Ziggo-account. Mijn andere accounts hebben er geen last van. Het lijkt dus een probleem voor de combinatie 'Ziggo+Mac+Outlook'.

Gr. Willem.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@willemoldejans Helder, wil je in dat geval voor de volledigheid het e-mailaccount eens opnieuw instellen op je iMac. Maak uiteraard eerst een eventuele back-up van je e-mails. 
Test daarna of de melding nog steeds verschijnt. 

willemoldejans
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Paul,

 

Het volledig verwijderen van mijn Ziggo-account uit Outlook en weer opnieuw instellen lijkt vooralsnog de oplossing. De melding komt niet meer.

Thnx.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @willemoldejans,

Ontzettend fijn om te lezen dat het probleem is opgelost door het account opnieuw in te stellen. 
Ik ben blij dat het nu weer werkt zoals het hoort. 

Laat het maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen.
Nog een prettige dag gewenst! 

Groeten,

Paul 

Fons M

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Paul,

Ik ondervind hetzelfde probleem. Kan dit worden opgelost?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @Fons M! Wat lastig dat jij ook problemen hebt met het spam folder. Deze issue is inmiddels helemaal opgelost. Dus laten we ervoor zorgen dat het ook bij jou weer gaat werken. 

 

 

Heb je het mijn Ziggo-account uit Outlook verwijderd en weer opnieuw ingesteld? Dit was in het verleden de oplossing. 

Uitgelicht topic