Een van mijn apparaten, dat in mijn SmartWifi lijst vermeld staat is stuk. Ik wil deze verwijderen uit de overzichtslijst in de SmartWifi app.
Ik zie in de app wel hoe men een nieuw apparaat toevoegt (+), maar niet hoe men deze verwijdert. Het betreffende kapotte apparaat is niet meer aangesloten op mijn Wifi netwerk.
Mvg. Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via de smrtwifi webbrowser is het mij gelukt. In de SmartWifi app wordt de "prullenbak" niet getoond bij het offline apparaat, maar wel in de smartwifiweb ( www.smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage ).
Probleem is bij mij nu opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Via de smrtwifi webbrowser is het mij gelukt. In de SmartWifi app wordt de "prullenbak" niet getoond bij het offline apparaat, maar wel in de smartwifiweb ( www.smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage ).
Probleem is bij mij nu opgelost.
Volgens mij werkt naar links swipen, als iets niet meer verbonden is, als verwijderen in de SmartWifi app.
Helaas werkt de link niet meer en het swipen naar links werkt niet voor de deco apparaten
Goedemiddag @Connie48, wat een teleurstelling dat het niet werkt.
Maak je gebruik van de SmartWifi app of maak je gebruik van de Deco app?
Heb het in beide geprobeerd. Deco app inmiddels verwijderd omdat de apparaten ook niet meer in huis zijn. In de SmartWifi app staan ze nog steeds.
Jammer dat het nog steeds niet werkt @Connie48. Zou je aan kunnen geven welk apparaat (of apparaten) je wil verwijderen? Ik ga dan een poging doen om het voor je te verwijderen. 😄
Het zijn 3 deco apparaten die niet meer aanwezig zijn. Zie bijgaande afbeelding
Het lijkt erop dat de app nog oude data bevat @Connie48. Zie de afbeelding. Als ik inlog in je modem dan zijn de deco's niet meer zichtbaar. Zou je de app eens helemaal willen verwijderen van je toestel en opnieuw willen installeren?
Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. De deco’s blijven er echter in staan.
Op mijn telefoon(iPhone 15) krijg ik nu echter de melding dat ik geen internet verbinding heb. Terwijl deze wel aanwezig is. Op mijn iPad werkt alles wel en ze liggen naast elkaar. Daar heb ik de deco’s nog steeds zichtbaar. Op mijn telefoon start de app niet op met de melding dat ik niet verbonden met internet
Op de iPad is de iPhone ook netjes zichtbaar in het netwerk
Heb op de iPad de gegevens van de deco’s nogmaals ververst. Deze lijken daar nu te zijn verdwenen. Heb de app afgesloten en opnieuw opgestart en daar blijven ze nu weg. Op mijn telefoon krijg ik de app nog steeds niet aan de praat. Heb de app al weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet
Dit is een afbeelding van mijn teleffon
Zou je het modem eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen @Connie48?
Onderop het modem zit een klein reset knopje. Zou je deze 20 seconden ingedrukt willen houden met bijvoorbeeld een speld of een paperclip? Na 15 minuten is het modem weer online. Ik ben erg benieuwd of je daarna wel de juiste data krijgt te zien. 😄
Klopt Bert. je krijg dan een rood vlak met daarin een prullenbakje, waarmede je het apparaat kan verwijderen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.