Vraag
Reacties
Oplossing
FGHR26
Level 2

Apparaat verwijderen uit SmartWifi app

Een van mijn apparaten, dat in mijn SmartWifi lijst vermeld staat is stuk. Ik wil deze verwijderen uit de overzichtslijst in de SmartWifi app.

Ik zie in de app wel hoe men een nieuw apparaat toevoegt (+), maar niet hoe men deze verwijdert. Het betreffende kapotte apparaat is niet meer aangesloten op mijn Wifi netwerk.

Mvg. Frans

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FGHR26
Level 2
Topicstarter

Via de smrtwifi webbrowser is het mij gelukt. In de SmartWifi app wordt de "prullenbak" niet getoond bij het offline apparaat, maar wel in  de smartwifiweb ( www.smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage ).

Probleem is bij mij nu opgelost.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
FGHR26
Level 2
Topicstarter

Via de smrtwifi webbrowser is het mij gelukt. In de SmartWifi app wordt de "prullenbak" niet getoond bij het offline apparaat, maar wel in  de smartwifiweb ( www.smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage ).

Probleem is bij mij nu opgelost.

0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volgens mij werkt naar links swipen, als iets niet meer verbonden is, als verwijderen in de SmartWifi app.

Connie48
Level 2

Helaas werkt de link niet meer en het swipen naar links werkt niet voor de deco apparaten

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Connie48, wat een teleurstelling dat het niet werkt.

Maak je gebruik van de SmartWifi app of maak je gebruik van de Deco app?

0 Kudos
Connie48
Level 2

Heb het in beide geprobeerd. Deco app inmiddels verwijderd omdat de apparaten ook niet meer in huis zijn. In de SmartWifi app staan ze nog steeds.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Jammer dat het nog steeds niet werkt @Connie48. Zou je aan kunnen geven welk apparaat (of apparaten) je wil verwijderen? Ik ga dan een poging doen om het voor je te verwijderen. 😄

0 Kudos
Connie48
Level 2

Het zijn 3 deco apparaten die niet meer aanwezig zijn. Zie bijgaande afbeelding

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Het lijkt erop dat de app nog oude data bevat @Connie48. Zie de afbeelding. Als ik inlog in je modem dan zijn de deco's niet meer zichtbaar. Zou je de app eens helemaal willen verwijderen van je toestel en opnieuw willen installeren?

0 Kudos
Connie48
Level 2

Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. De deco’s blijven er echter in staan.

0 Kudos
Connie48
Level 2

Op mijn telefoon(iPhone 15) krijg ik nu echter de melding dat ik geen internet verbinding heb. Terwijl deze wel aanwezig is. Op mijn iPad werkt alles wel en ze liggen naast elkaar. Daar heb ik de deco’s nog steeds zichtbaar. Op mijn telefoon start de app niet op met de melding dat ik niet verbonden met internet

0 Kudos
Connie48
Level 2

Op de iPad is de iPhone ook netjes zichtbaar in het netwerk

0 Kudos
Connie48
Level 2

Heb op de iPad de gegevens van de deco’s nogmaals ververst. Deze lijken daar nu te zijn verdwenen. Heb de app afgesloten en opnieuw opgestart en daar blijven ze nu weg. Op mijn telefoon krijg ik de app nog steeds niet aan de praat. Heb de app al weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet

0 Kudos
Connie48
Level 2

Dit is een afbeelding van mijn teleffon

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Zou je het modem eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen @Connie48?

Onderop het modem zit een klein reset knopje. Zou je deze 20 seconden ingedrukt willen houden met bijvoorbeeld een speld of een paperclip? Na 15 minuten is het modem weer online. Ik ben erg benieuwd of je daarna wel de juiste data krijgt te zien. 😄

0 Kudos
TV2
Level 8

Klopt Bert. je krijg dan een rood vlak met daarin een prullenbakje, waarmede je het apparaat kan verwijderen

0 Kudos