1
Vraag
2
Reacties
Philip2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apparaat verbinding: Kan niet streamen naar versterker of tv

Hallo. Ik kan sinds kort niet meer streamen met mijn telefoon of laptop of i-pad naar mijn versterker of tv. Ik zie mijn apparaten wel maar kan geen verbinding maken. Alles al gereset. Bijvoorbeeld. Met Spotify op mijn telefoon wil ik streamen naar mijn versterker. Mijn telefoon ziet wel de versterker en maakt dan contact maar speelt niet af.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18735Posts
  • 855Oplossingen
  • 5147Likes

Als je de Ziggo Go wilt streamen via Airplay, deze is tijdelijk door Ziggo uitgeschakeld omdat er issue's zijn met de Ziggo Go App in onderstaande link kan je zien wat er speelt.

Hopelijk staat je antwoord hier tussen.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18735Posts
  • 855Oplossingen
  • 5147Likes

Als je de Ziggo Go wilt streamen via Airplay, deze is tijdelijk door Ziggo uitgeschakeld omdat er issue's zijn met de Ziggo Go App in onderstaande link kan je zien wat er speelt.

Hopelijk staat je antwoord hier tussen.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 346Oplossingen
  • 765Likes

Goedemorgen @Philip2

Welkom op de Community. Super leuk dat je ons platform hebt ontdekt voor support bij het streamen met je eigen apparatuur.

Ik zie dat @Dave! je al van wat tips heeft voorzien, maar we hebben niets meer gehoord over of je daarmee bent geholpen of niet.

We ontvangen graag een update van je 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.