Beste,
Graag annuleer ik het abonnement voor mijn 2 wifipods. Ik gebruik ze niet.
hoe kan ik dit regelen?
Alvast bedankt voor de reactie!
Gr. Roy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Roy4, ik heb de wifipods voor je geannuleerd 🙂 Je krijgt nog een bevestiging per e-mail van ons.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Roy,
normaal komt er binnen 1-3 dagen een moderator langs die kan jou verder helpen.
Goedemiddag @Roy4, ik heb de wifipods voor je geannuleerd 🙂 Je krijgt nog een bevestiging per e-mail van ons.
Bedankt voor de service!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.