Nou ja,.....topic was al gesloten,...op zich te begrijpen maar ik had een maand een cursus anger-management nodig om rustig te worden en niet alles aan elkaar te vloeken en te tieren.
Nadat er ontzettend veel was mis gegaan met de test met de nieuwe Mini-box en gelijktijdig heel vaak geen internet lijkt het nu eindelijk weer goed(en plz, zeg nu niet "blij dat alles weer goed is" want daarmee lijkt alles weer goed, maar dat is het niet voor mij)
Op het laatst een monteur, AOP was met zekerheid de boosdoener, gaf fouten aan met metingen.
AOP vervangen en daarna een heel schoon signaal waar hij gewoon verbaasd over was.
Vlak voor het vertrok "gelukkig" weer een storing en de snelheid was er weer uit,.....hij hoorde een vreemd geluidje uit het modem, en jawel hoor! Het modem was nu de boosdoener.
Modem vervangen voor een verbeterd type en alles was nu 100% ok!!!
's Avonds,....weer storing!!!!
Volgende dag voor de zoveelste keer een netwerkmonteur in de straat die een week daarvoor al open was gegraven voor de boosdoener, een slechte kabel.
Weer meten, weer een werkploeg en daarna durfde ik het niet goed meer, veel op 4G gezeten en een beetje TV kunnen kijken via 4G.
Ziggo-App bleef heel erg traag doen wat ook zeer vervelend was/is. (Wij wonen voor en achter op de boerderij, en kijken via Mini-Next en de Ziggo-app(als die werkt,...)
Ik kreeg wel via het forum het verzoek om nog terug te koppelen hoe of wat, maar ik had er even niet de puf meer voor.
Er zitten zoveel uren dit jaar in mailen/bellen/schrijven en vooral ergernis dat ik even niet meer opbouwend kon reageren.
Helemaal dat ik voor een compensatie weer moest bellen en ik het hele verhaal weer moest uitleggen, ik heb toen opgehangen.
Als er ook maar iets is opgeslagen dan zou Ziggo zelf moeten weten hoe of wat en zelf met een compensatie moeten komen en niet weer een gesprek van een half uur met uitleg.
Ik durf nu heel zachtjes te zeggen dat alles behalve de Ziggo-app het weer normaal doet, maar vertrouwen heb ik er niet meer in.
Ik kijk uit naar eind van het jaar als we glasvezel krijgen en we tenminste een keuze hebben om over te stappen.
Niets persoonlijks hier en bedankt voor jullie tijd, maar over Ziggo in het algemeen heb ik weinig goede woorden voor.