Voor mij is het niet goed te zien, maar de hedendaagse aansluitwijze is als volgt:
AOP > POA-01-B splitter > 1 uitgang naar het modem > de andere uitgang naar de signaalversterker/televisies.
Voor de aansluiting vanaf de splitter naar het modem is een coaxkabel IEC/F, rood en groen gemarkeerd, lengte 1,5 meter, benodigd. Het rood gemarkeerde uiteinde aansluiten op het modem, het groen gemarkeerde op de splitter. Een moderator kan deze zonder kosten toesturen.
Laat maar even weten.
Op de downstream is ruis aanwezig.
Op 02-04-2022 een T4 melding, waarbij het modem de interface reset (herstart),
om 09.32 uur een modem reboot door power reset. Even voor de zekerheid: heb je hier zelf het modem een herstart gegeven?
De TR069 meldingen geven aan dat er tijdelijk geen communicatie was tussen modem en CMTS.
Bovenstaande meldingen worden meestal veroorzaakt door ruis.
Ik betwijfel of dit met een nieuwe coaxkabel zal worden opgelost. Het lijkt me verstandig dat een moderator ook een meting op het signaal laat uitvoeren.
Moderators komen op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics, in het weekend is men beperkt aanwezig.
Ik heb dit topic bij het moderatie-team voorgelegd.
De overige modemwaarden zijn goed.