Ik heb laatste tijd weer veel haperend internet, wegvallen wifi etc. Met beeldbellen en studerende kids is dat gewoon echt zeer onhandig
Ziggo Modem (connectbox) gaf veel T3 error (60)
er is een andere connectbox verstuurd na telefonisch overleg met ziggo. Deze draait nu een weekje maar eigenlijk is er niks veranderd, gisteren viel wifi weer weg, en vanmorgen viel alles uit ook bekabeld internet.
Op ziggo connectbox knipperde alles dus nieuw opgestart. In de geschiedenis zie ik weer T3 en T4 errors
Nu heb ik gelezen dat T3 met de bekabeling naar buiten te maken kan hebben. Dit is al helemaal vernieuwd, AOP, kortere stekker, speciale splitter, retour geschikte versterker naar TV boven, alle kabels ziggo certified driedubbel afgescherm, certified doos in de kamer, certified stekkers.
Graag tips wat te doen want dit wordt irritant
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Mukky We hebben een terugkoppeling ontvangen van onze specialisten het netwerkticket wat eerder was aangemaakt door de monteur is inmiddels gesloten en opgelost. Als je op dit moment nog problemen ervaart met de verbinding, dan moet er een individuele netwerkmonteur langskomen. In dat geval hoor ik graag op welke datum een afspraak het beste uitkomt.
Volgens mij is het nog steeds wisselend qua verbinding. Ik ga dit na bij gezinsleden en kom erop terug. Moet zeggen dat ik regelmatig met muziek streamer nieuw moet inloggen
@Mukky Super dat je dit even na gaat vragen. We wachten jouw terugkoppeling dan even af.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.