1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.Engeltjes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Am/Pm tijdnotatie TP Link wifi boosters

Hallo! Ik heb een probleem met de wifi versterkers van TP Link die ik via Ziggo heb. Deze hebben een am/pm tijdnotatie en ik heb deze nodig in 24 uurs tijdnotatie. Ik heb namelijk een geluidssysteem en verwarming hieraan gekoppeld via wifi en deze raken helemaal in de war door de am/pm tijden van het netwerk. In de Deco app kan ik alleen tijdzone kiezen maar de tijd blijft in am/pm weergegeven worden. Eventueel kan ik mijn Ziggo modem uit bridge modus halen maar dan heb ik geen wifi meer boven in mijn huis...wat kan ik doen??

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Mogelijk weet @Pasi hier meer van.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@C.Engeltjes  schreef:

Hallo! Ik heb een probleem met de wifi versterkers van TP Link die ik via Ziggo heb. Deze hebben een am/pm tijdnotatie en ik heb deze nodig in 24 uurs tijdnotatie. Ik heb namelijk een geluidssysteem en verwarming hieraan gekoppeld via wifi en deze raken helemaal in de war door de am/pm tijden van het netwerk. In de Deco app kan ik alleen tijdzone kiezen maar de tijd blijft in am/pm weergegeven worden. Eventueel kan ik mijn Ziggo modem uit bridge modus halen maar dan heb ik geen wifi meer boven in mijn huis...wat kan ik doen??


Hallo,

Zover ik weet en kan vinden heeft de Deco M4 geen 12/24 uur instelling en een tijdzone setting heeft natuurlijk niets met de tijdsnotatie te maken.

Deco Time.png


"...Eventueel kan ik mijn Ziggo modem uit bridge modus halen maar dan heb ik geen wifi meer boven in mijn huis..."


Natuurlijk wel. Als u uw Ziggo modem in router mode zet, dan kunnen de Deco's in AccessPoint mode. Wifi van de Ziggo box gewoon uitlaten.

Als u de Deco's alleen hebt voor het verbeteren van wifi, dan is AP mode de enige juiste mode. In AP mode staan bijna alle Deco functies uit en zijn de Deco's eigenlijk 'simpele' wifi stations, die samen een Mesh wifi netwerk vormen en geheel opgaan in de rest van uw netwerk.
In deze mode kan u bijna niets instellen in de Deco set, maar dat is ook niet nodig, want de Ziggo Modem/Router blijft de 'baas' in uw netwerk en daar moet u alles instellen.

Leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staan daar nog wat tips in die u nog niet kent.


Ps. van zo'n probleem met de Deco's heb ik nog nooit gehoord, maar het is en blijft techniek, dus alles is mogelijk 😇.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@C.Engeltjes goed dat je het even aankaart, want zoals je ziet zijn er stappen om dit aan te vliegen.

Kan je er iets mee?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic