1
Vraag
2
Reageer en help mee
W. de Vries

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Alweer een storing

Nu heeft Ziggo alweer een storing. Kan weer niet internetten of tv kijken.

Ik zag dat het rode lampje en het witte lampje van de pod knipperen en dan weet je al genoeg. Heb het modem al een keer opnieuw opgestart maar het resultaat blijft hetzelfde, namelijk geen internet en geen tv. Zeer irritant zo langzamerhand.

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24530Posts
  • 1688Oplossingen
  • 12080Likes

Indien geen storing bekend is voor jouw adres op de storingspagina:

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van de hoofdaansluiting (het AOP) in de meterkast of woonkamer, inclusief (een) eventuele splitter(s) en/of signaalversterker?

Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status?

W. de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds die storing. Begint me nu behoorlijk te vervelen. Geen internet en geen tv. Ga me nu dan ook oriënteren of er geen betere provider voor mij is.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24530Posts
  • 1688Oplossingen
  • 12080Likes

Voor verder onderzoek is meer informatie vereist, zie mijn vorige reactie.

W. de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zoals ik al meldde in mijn vorige berichten betrof dit een storing bij Ziggo zelf. De storing is intussen opgelost en het werkt gelukkig allemaal weer en ik hoop natuurlijk dat we in de toekomst verlost blijven van dit soort langdurige storingen.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24530Posts
  • 1688Oplossingen
  • 12080Likes

Excuses, uit jouw eerste bericht werd mij niet duidelijk dat het een bekende storing was.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic