Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Nu heeft Ziggo alweer een storing. Kan weer niet internetten of tv kijken.
Ik zag dat het rode lampje en het witte lampje van de pod knipperen en dan weet je al genoeg. Heb het modem al een keer opnieuw opgestart maar het resultaat blijft hetzelfde, namelijk geen internet en geen tv. Zeer irritant zo langzamerhand.
Indien geen storing bekend is voor jouw adres op de storingspagina:
Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van de hoofdaansluiting (het AOP) in de meterkast of woonkamer, inclusief (een) eventuele splitter(s) en/of signaalversterker?
Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status?
Nog steeds die storing. Begint me nu behoorlijk te vervelen. Geen internet en geen tv. Ga me nu dan ook oriënteren of er geen betere provider voor mij is.
Voor verder onderzoek is meer informatie vereist, zie mijn vorige reactie.
Zoals ik al meldde in mijn vorige berichten betrof dit een storing bij Ziggo zelf. De storing is intussen opgelost en het werkt gelukkig allemaal weer en ik hoop natuurlijk dat we in de toekomst verlost blijven van dit soort langdurige storingen.
Excuses, uit jouw eerste bericht werd mij niet duidelijk dat het een bekende storing was.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...