Harley D

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles in 1 naar internet only

Ik zou graag mijn abo willen downgraden van Alles in 1 (oud portfolio) naar een Internet Only abonnement. Helaas lijkt dit niet te lukken via Mijn Ziggo omdat daar alleen opties voor alles in 1 pakketten worden weergegeven. Hoe kan ik dit (eventueel zelf) regelen?
Ik zou ook geen nieuw modem willen/hoeven ontvangen aangezien ik al in bezit ben van een modem die het nog prima doet. Het gaat eigenlijk puur om een omzetting van een alles in 1 pakket naar een Internet Only abo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Geregeld hoor! De order blijft on hold staan tot 5 juni en loopt daarna door. Automatisch volgt daarna een bevestiging. Zo hoef je niet in juni opnieuw contact op te nemen.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Wil je internet only zonder TV/Ziggo Go app?

Of met TV/Ziggo Go app?

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat ligt aan het uiteindelijke prijs verschil. 😇

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Vergelijk hieronder de verschillende mogelijkheden: 

 

Alleen internet thuis | Kies voor Internet Only | Ziggo

b.v. Internet Start € 42,50.

 

Ziggo pakketten vergelijken - kies nu je pakket | Ziggo

b.v. Internet Start met Kabel TV en Ziggo Go € 48,50.

 

Maar een Ziggo moderator kan mogelijk nog andere oplossingen aandragen die ik niet kan vinden.

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thanx, wacht ik even een moderator af. Wil wel mijn huidige snelheid behouden. En in 1 keer eenvoudig om

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Harley D

Je wensen zijn bijna duidelijk als ik het zo zie! Belangrijkste voor mij om het in orde te kunnen maken is dat ik weet of je wel of geen gebruikt wilt maken van Ziggo GO 🙂

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb nu 300mb internet. Wat is dan het verschil met of zonder Go

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dat scheelt 6 euro @Harley D 

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ben eraan uit zet maar naar 300mb zonder ZiggoGo

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Harley D  schreef:

Ik heb nu 300mb internet. Wat is dan het verschil met of zonder Go


Het verschil is dat je zonder Ziggo Go de Ziggo Go app niet mag/kan gebruiken, je hebt nog wel de beschikking over de ongecodeerde tv kanalen. Echt Internet only (zonder TV) kan Ziggo simpelweg nog niet aanbieden. Het prijs verschil is genoemd, en ik lees dat je er al uit bent. Dus deze reactie is puur ter info voor andere lezers met een soortgelijke vraag.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes
Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg ik bericht als het geregeld is?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Yes, je krijgt bericht als het is geregeld! Nog even voor de goede orde;

We wijzigen alles in 1 naar Internet Only. Ook zonder de vaste telefoonlijn, toch @Harley D

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja echt alleen internet. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Harley D

 

Afgelopen week zijn ze niet helemaal scherp geweest, sorry! Vanwege je huidige contract kun je geen diensten voor 4 juni 2022 opzeggen.

Zal ik het Internet Complete Only pakket dan voor je in orde maken per 5-juni 2022?

Harley D
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja graag. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Geregeld hoor! De order blijft on hold staan tot 5 juni en loopt daarna door. Automatisch volgt daarna een bevestiging. Zo hoef je niet in juni opnieuw contact op te nemen.

ometepe59

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook van Alles in 1 (oud) naar Internet Only. Maar dit kan niet via de Ziggo app of website? Ik wil geen nieuw modem, dat geeft alleen maar gedoe ( ik heb geprobeerd over te stappen naar T mobile Thuis Internet Only (glasvezel)  maar dat was een drama; geen glasvezelsignaal, huidige router niet kunnen gebruiken bij nieuwe modem etc etc. Overstap geannuleerd. Ik kijk alleen online Televisie via een app (NL Ziet) en gebruik Google TV. Ik heb geen behoefte aan Kabel TV , Ziggo Go enz.    

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @ometepe59

 

Goed dat je hier op de radar komt. Natuurlijk help ik jou ook graag met een Internet Only pakket. 

Ik kan jouw vaste telefonie, Kabel TV en Ziggo GO opzeggen zodat je alleen nog Internet Complete a €52,95 per maand behoud. 

Als dat is wat je graag wenst, ontvang ik graag een bevestiging van je.

ometepe59

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou hardstikke leuk maar ik wil ook nog vast bellen erbij omdat ik nog enkele hele oude mensen ken die naar mijn vaste bellen.... Ik heb begrepen dat dit niet zou kunnen?. Wat ik wil is Internet Only en vast Bellen. Ik heb nu nog zogenaamde kabel tv waar ik niets aan heb en ook niets mee doe. Ik betaal nu iets van €63 per maand. Dat vaste bellen kost mij dus ongeveer €10 per maand

Uitgelicht topic