Hallo allemaal. Na vele weken van internetproblemen die doorklinken naar de TV is er vanmorgen een monteur geweest. Het probleem zat m in oude modem en ergens is mijn abo of systeem op alleen bellen gezet of zoiets. Er is een ticket aangemaakt, modem vervangen, alles weer netjes aangesloten. Helaas moest de monteur verder maar de “doorlooptijd” van opnieuw activeren zat op 9 minuten op dat moment.
we zijn nu 4 uur verder en nog steeds niets. De modem staat in bridge modus zie ik aan het lampje. Er zit een deco wifi versterker op aangesloten en alles zat goed zei de monteur. Kwestie van geduld.
ben er eigenlijk een beetje klaar mee en zoek hulp waardoor we weer internet en tv hebben.
ik hoor graag de opties die ik kan uitvoeren.
aanvulling: heb ook 3,5 weken geleden een nieuwe next box gekregen omdat ze dachten dat het daaraan lag. Heb nu dus helemaal geen tv omdat de updates van die box niet naar binnen gehaald kunnen worden omdat internet niet werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vanmorgen monteur geweest, die heeft weer een nieuwe ticket aangemaakt en dit keer is het goed opgepakt door de betreffende afdeling. Serviceflow weer goed gezet zoals jullie al aangaven en probleem verholpen.
Bedankt allemaal voor het meezoeken en meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zojuist weer telefonisch contact gehad en vermeld wat er gevonden is. Weer wachten. Wordt opgepakt, binnen een dag moet het werken zo niet dan wordt het weer doorgeschoven naar een afdeling. Het lijkt er op dat iedereen alles aan het doorschuiven is. Vrijdag dan weer een monteur terwijl het probleem niet in huis zit. Moet toch klauwen met geld kosten. Als ze het snel oplossen kunnen ze die kosten ook weer besparen en een ander blij maken die het wel nodig heeft? Sorry hoor, even klagen. Ben het echt beu dat er zo inefficient gewerkt wordt.
@Paul Zou jij even willen meekijken of alles hier goed gaat?
Goedemiddag @Freckles en een warm welkom op de Community,
Wat onzettend zuur dat het allemaal niet wil vlotten met de internetverbinding! Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zo te zien zijn de juiste vervolgacties al uitgezet door mijn collega's. Om te voorkomen dat er nu zaken door elkaar gaan lopen, stel ik voor eerst de vervolgactie af te wachten waar mijn collega mee bezig is. Zo te lezen staat er ook een terugbelafspraak gepland voor morgenmiddag. Laten we dan afspraken dat je laat weten hoe dit afgelopen is binnen dit topic. Indien er verdere actie vereist is, kunnen wij hier de draad weer verder oppakken.
Vanmorgen monteur geweest, die heeft weer een nieuwe ticket aangemaakt en dit keer is het goed opgepakt door de betreffende afdeling. Serviceflow weer goed gezet zoals jullie al aangaven en probleem verholpen.
Bedankt allemaal voor het meezoeken en meedenken.
Fijn om te lezen en graag gedaan.
goed om te horen dat het nu verholpen is 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.