Hallo allemaal. Na vele weken van internetproblemen die doorklinken naar de TV is er vanmorgen een monteur geweest. Het probleem zat m in oude modem en ergens is mijn abo of systeem op alleen bellen gezet of zoiets. Er is een ticket aangemaakt, modem vervangen, alles weer netjes aangesloten. Helaas moest de monteur verder maar de “doorlooptijd” van opnieuw activeren zat op 9 minuten op dat moment.
we zijn nu 4 uur verder en nog steeds niets. De modem staat in bridge modus zie ik aan het lampje. Er zit een deco wifi versterker op aangesloten en alles zat goed zei de monteur. Kwestie van geduld.
ben er eigenlijk een beetje klaar mee en zoek hulp waardoor we weer internet en tv hebben.
ik hoor graag de opties die ik kan uitvoeren.
aanvulling: heb ook 3,5 weken geleden een nieuwe next box gekregen omdat ze dachten dat het daaraan lag. Heb nu dus helemaal geen tv omdat de updates van die box niet naar binnen gehaald kunnen worden omdat internet niet werkt.