Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Cliff017 wrote:
Zo..... daar zijn we weer. Ruim 2 weken later...
Het is twee weken perfect gegaan, maar sinds gisteren weer exact hetzelfde verhaal! Dus exact hetzelfde probleem als met mijn oude booster; na een reset gaat het een tijd goed en daarna is het weer een groot drama!
Ik word er nu echt helemaal gek van. Ik ben echt zeer teleurgesteld over de wifi van Ziggo!
Is er wellicht nog een andere optie dan de wifi booster? Een andere router o.i.d?
Wat kan ik hier nog aan doen? Ik zal eerlijk zijn, KPN komt weer in zicht.
Cliff017 wrote:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb de (destijds prima werkende) ExperiaBox van KPN nog thuis liggen. Zou ik die als accesspoint kunnen gebruiken i.p.v. de WifiBooster heel toevallig? Dat ik de SSID en ww hetzelfde neem als bij de Wifibooster.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.