Vraag
Reacties
Oplossing
licitine
Level 2

Alle verzonden mails kwijt op mijn Ziggo mail

Het is heel eenvoudig. Sinds een paar weken staan er geen mails meer in de rubriek 'verzonden mails/items'. Het betreft een bestand van 1,1 GB en is was nog 1 GB verwijderd van het max.
Ziggo gebeld en de mededeling was dat ik overal mijn account moest verwijderen en dan weer het account aanmaken en dan zou alles weer goed komen!!!!!!

Wie heeft hier ervaring mee
0 Kudos
Oplossing
24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
licitine Daar heeft de Ziggo helpdesk waarschijnlijk geen antwoord op, zij zijn ook geen GMail helpdesk.

Je schrijft: "Bij het gmail account instellingen heb ik aangegeven dat ik nog een account heb en wel het ziggo account wat mijn hoofdaccount is. Alles wat binnen komt via ziggo krijg ik ook op gmail (alleen inkomende mails dus geen verzonden mails)."

Bedoel je met "Bij het gmail account instellingen" in webmail gmail, in Outlook gmail?

Ik begrijp niet waar je die instellingen hebt gemaakt en met welke instellingen van het Ziggo account.
IMAP laat alles zien zoals het op de mail server bij Ziggo staat.
Met POP haal je alles binnen in Outlook en als je geen copie achterlaat op de Ziggo mailserver is de mail daar weg.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Goedemorgen licitine,

Wat is nu de stand van zaken? Bert heeft nog enkele vragen gesteld waar geen antwoord op is gegeven. We horen graag van je!
0 Kudos
licitine
Level 2
Topicstarter
zie hieronder, wat mij opvalt is dat mijn ziggo account (mail) bekijken op POP 3 staat ipv imap

Accountinstellingen wijzigen:Wachtwoord wijzigen
Opties voor wachtwoordherstel wijzigen
Andere instellingen van Google-account
E-mailberichten en contacten importeren:
Meer informatieImporteren uit Yahoo!-, Hotmail-, AOL- of andere webmail- of POP3-accounts.
E-mailberichten en contacten importeren
Mail verzenden als:
(Met Gmail kun je e-mailberichten verzenden vanaf je andere e-mailadressen)
Meer informatieAndre Beijer
als standaard instellengegevens bewerken
Mail is verzonden via: smtp.ziggo.nl
Beveiligde verbinding op poort 587 via TLS
standaardgegevens bewerkenverwijderenNog een e-mailadres toevoegen
Bij het beantwoorden van een bericht:
Beantwoorden vanaf hetzelfde adres waar het bericht naartoe is verzondenAltijd antwoorden vanaf mijn standaardadres
(Opmerking: Je kunt het adres op het moment van het beantwoorden wijzigen. Meer informatie)
E-mail bekijken uit andere accounts:
Meer informatie (POP3)
Laatst gecontroleerd: 5 minuten geleden.Geschiedenis bekijken Nu controleren op e-mailberichten gegevens bewerkenverwijderen
Een e-mailaccount toevoegen

*Privégegevens verwijderd door moderator*
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Dat is normaal. Gmail gebruikt altijd POP3 om berichten van een ander Account binnen te halen, als je dat ingesteld hebt. Er wordt alleen gekeken naar wat er binnenkomt in de Inbox van het andere account.
Gr Han
0 Kudos
licitine
Level 2
Topicstarter
ik installeer outlook opnieuw op mijn laptop en dan zie ik wel wat er gebeurd. Ik zal dit hier nog terugkoppelen. Alvast bedankt voor alle hulp
0 Kudos
Ga naar reactie