1
Vraag
2
Reacties
Tivano

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle berichten markeren als gelezen

Hallo,

Alle berichten markeren als gelezen is een standaard optie in de ziggo-mail account.

Ik gebruik al zolang ik weet office outlook, en gebruik ook heel vaak de optie; markeren als ongelezen. Op die manier kan ik mapjes aanmaken, en komt net zoals in ziggo-mail, het aantal berichten naast de tekst van het mapje te staan. Soms lees ik even snel een mail, maar wil er dan later nog even naar kijken. Dan zet ik m terug op ongelezen, als een trigger.
In office outlook is dat dus wel mogelijk om voor alle geselecteerde mails te doen, maar in ziggo-mail niet. Ik kan ze wel 1 voor 1 doen, maar volgens mij kan dat makkelijker. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ongelezen en gelezen is mogelijk in Ziggo mail.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ongelezen en gelezen is mogelijk in Ziggo mail.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Tivano
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik neem aan dat je het hebt over mail.ziggo.nl? Dan kan dit ook bij Ziggo.
Als je berichten in een map hebt staan kan je deze in 1x allemaal op gelezen zetten en op ongelezen. Dit doe je door in de map te gaan staan en helemaal bovenin op Selecteer alles te klikken en dan zijn alle berichten aangevinkt. Dan ga je naar de 3 liggende streepjes bovenin het menu, waar Nieuw bericht ook staat, en dan zie je Markeer als ongelezen of Markeer als gelezen.

Zie het plaatje wat ik gemaakt heb, misschien is het iets duidelijker.
Daar zie je in het menu, aan het eind, de 3 liggende streepjes.

Is dit wat je wilde weten?

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hahaha... Jaja, ik was daar ook al mee bezig Be rt
Fijn om te zien dat we het over hetzelfde hebben en ik het dan niet verkeerd uitleg 🙂

Nu moet het toch wel heel duidelijk zijn voor de TS.
Tivano
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren, hartelijk dank voor het meedenken, dit is inderdaad een oplossing. Jullie zijn volgens mij geen moderators of medewerkers van ziggo?

Ik hoop dat Ziggo dit ook wil oppikken en door kan voeren in de 3 streepjes die je krijgt als je op een mapje klikt. Ik begrijp uit de tekst onder Bert zijn verhaal dat ze hier af en toe wel kijken. Dus ik ben benieuwd. Ik kom nog terug met een ander topic, want die hoort hier niet bij.

Bedankt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Alles wordt gelezen, verzameld en bij de juiste personen gelegd.
Ziggo moderators reageren alleen als er een vraag is of een mededeling ter aanvulling en als er tijd is, een sociaal betrokken reactie.:relaxed:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Sluit me helemaal aan bij Bert en fijn dat het is opgelost. Fijn weekend gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic