Ik heb zoveel problemen sinds er een hele korte opzegging is uitgevoerd door Ziggo(heb een dag of twee bij t-mobile gezeten). Account is toen even afgesloten geweest. En weer terug gezet, ging toen het een en ander mis met mijn email adressen. Dat was opgelost, maar vraag me nog steeds af of er toch niet twee klantnummer actief zijn. 1 email adres staat nog actief, die zou over zes maanden aflopen, ik zie dit email adres niet onder mijn ziggo. Dus hangt het ergens anders onder. Ik vraag me af of daar ook nog andere email adressen actief zijn. Ik heb de 4 alias adressen weer verwijderd waar ik problemen mee had en weer teruggezet als email adres, maar krijg ze niet werkend. Eentje blijkt op de achtergrond actief te zijn, want als op ik op webmail inlog op dat email adres, en ik gebruik daarbij een ouder wachtwoord, dan kom ik in de webmail terecht, en als ik er email heen stuur komt het ook gewoon binnen. Dit snap ik niet, dit betreffende email adres is omgezet vorige week naar een alias, dus dan zou ik er uberhaupt niet meer op moeten kunnen inloggen, omdat de alias onder een ander email adres hangt. Dan denk ik hoe kan dat, hangt dat email adres dan nog ergens anders onder? (Waar ook nog een andere email adres actief is). Hoop dat er een keer een moderator mee kan kijken, al kunnen die weer niet bij alle gegevens heb ik begrepen. Ik probeer de vier email adressen nog wel een aantal keer. Het gaat gewoon fout vrees ik, als je een email account verwijderd en je maakt dit gelijk aan als alias, raakt het systeem in de war lijkt het wel. En ook anders om, als je de alias weg gooit en weer als email account opvoert. Voor mij als klant is dat lastig te volgen, het systeem bevestigt in mijn ziggo dat er iets is verwijderd en aangemaakt, maar blijkbaar gebeurd er nog iets op de achtergrond wat problemen kan geven.