Chris111

Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alias verwijderen in Mijn Ziggo lukt niet

Beste,

 

Als ik een alias emailadres verwijderd en er komt ok in beeld is hij verdwenen uit het rijtje, totdat ik opnieuw in logt bij mijn Ziggo want dat staat hij er weer.

Dit zelfde gebeurt ook bij het aanmaken van een nieuw alias.

 

wie o wie weet de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Dit probleem zou opgelost moeten zijn! Zelf heb ik het zojuist ook succesvol getest. Ik hoor graag of het bij jullie ook weer werkt/lukt!

Bekijk in context

Uitgelicht
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Reacties
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Chris111 

Ik kan je nog geen oplossing bieden maar wil je wel voorzien van de laatste update: Mijn collega's hebben een ticket gelogd. Zodra er een nieuwe update is laten we het aan je weten. 

68 Reacties 68
puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

het hard laten verwijderen door een ziggo medewerker.

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jammer Puppie,   hard laten verwijderen behoort niet tot de mogelijkheden van de medewerker Ziggo.

Er is een case van gemaakt, nu maar eens kijken wanneer ik daar antwoord op krijg.

puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

ik ben zeer benieuwd.

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Bert misschien?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Chris111  schreef:

Jammer Puppie,   hard laten verwijderen behoort niet tot de mogelijkheden van de medewerker Ziggo.

Er is een case van gemaakt, nu maar eens kijken wanneer ik daar antwoord op krijg.


Die case is aangemaakt voor het weekend en het is nu de 1e dag na het weekend, ik zou eerst nog een paar dagen wachten op de verwerking van de case.

Nu andere acties ondernemen, kunnen inmiddels geactiveerde acties doorkruizen en dan gaat het meestal mis in geautomatiseerde systemen.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Allereerst van harte welkom hier op de community @Chris111 !

Vreemd dat je je alias niet kunt verwijderen en het terugkomt in je overzicht. Dat is gek natuurlijk. Goed dat je al even contact hebt opgenomen en fijn te lezen dat er een case voor je is aangemaakt en dat het is uitgezet. Zoals @Bert al aangeeft kan het enkele dagen duren voordat dat in behandeling wordt genomen, zeker met een weekend ertussen. Ik check natuurlijk graag voor je of er al meer bekend is. Zou je daarvoor je postcode en huisnummer willen vermelden in je community profiel?

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Renata,

gegevens zijn ingevuld.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Dankjewel @Chris111 . Zo kan ik met je meekijken 🙂 en zie dat je telefonisch contact hebt gehad met de collega's van de klantenservice. Ik zie helaas niet terug dat er een case is aangemaakt.

Ik ben erg benieuwd of je het verwijderen van de alias via de MijnZiggo app hebt gedaan of via de website? Ik zou je in ieder geval (nog eens) willen vragen het via de website te doen en dan dit stappenplan te volgen. Ik ben erg benieuwd of het dan lukt!

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Renata   Ik  vindt heel vervelend om te horen dat er geen case is aangemaakt, maar wel door medewerker gezegd dat hij dat ging doen!!

Wat kan of moet ik doen dat het wel gebeurt?    Zijn straks een week verder zonder dat er actie is ondernomen op mijn probleem.

Vertrouwen in Ziggo is nu ook naar beneden.

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Renata       alias email verwijderd via website zoals link van Ziggo.

Alias is verwijderd en na opnieuw inloggen staat hij er weer,  daarna verschilde alias email verwijderd maar ze staan er allemaal weer bij opnieuw inloggen.

Gedaan met Edge, Google en Firefox zonder resultaat!

ook via app gedaan en dat maak ook niet uit, zelfde verhaal.

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Renata 

Weer gebeld op 5april, alles weer genoteerd en ze zou me vrijdag of zaterdag terug bellen, want dan zou ze antwoord hebben van haar collega, ik wacht nog.

Heb jij een email adres van iemand van het management team

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

er is nog niets veranderd aan mijn probleem, hoe moet ik verder handelen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

@Chris111 even een terugkoppeling tussendoor. Gisteren heb ik de situatie onder de loep gehad voor je en ik heb achterhaalt met wie je contact hebt gehad. 
Die collega heeft een actie voor je uitgezet. Momenteel ben ik aan het proberen om die actie te achterhalen. Er loopt dus een mailtje voor je. Hopelijk krijg ik daar vandaag nog een terugkoppeling op. 

Zo niet, dan gaan we er morgen opnieuw achteraan voor je. Ik ben er dan persoonlijk niet, maar 1 van mijn lieftallige mede-moderators gaat dit dan voor je doen ;-). 

Sorry dat ik opnieuw een beroep op je geduld moet doen!
 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Chris111,

 

Onze sporen hier lopen vooralsnog dood. Is er nog contact met je opgenomen vanuit mijn collega? Zo niet, wil je voor de volledigheid ook de betreffende alias in je profiel toevoegen bij persoonlijke opmerkingen?

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Alex,   helaas geen contact geweest met mij.  Wel gedaan wat je heb gevraagd.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Chris111 je alias zie ik vooralsnog nergens staan, je mag deze anders ook tussen haakjes achter je huisnummer plakken (bij je profielgegevens).

Ik ga nog eens vissen waar het eerste verzoek is beland. Deze is wel degelijk uitgestuurd, maar ik zie de vervolgactie nog niet terug. Geen nood, dat wil niet zeggen dat er niks is gebeurd. 

Wordt vervolgt! 
 

Chris111
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Jacob, 2X alias email adressen genoteerd bij profielgegevens.

hoop dat je dat bedoeld.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Chris111 die beginnen met ''off***''? 

Dan maak ik er werk van ja!

Uitgelicht topic