Beste,
Is er iets bekend over een algehele storing in omgeving Rijnmond Rotterdam?
Tv, internet, radio, telefonie ligt eruit bij meerdere huishoudens.. op tv staat de foutmelding cs2004.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nu zelf een melding gemaakt via de chat functie van de Ziggo website.
Op de storingschecker staat nu dat die is opgelost, echter is het probleem pas net gemeld en niet opgelost.
Verwachte eindtijd onbekend op dit moment.. aldus de chat medewerker.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zegt de storingschecker?
Hallo @Steefb ,
Dat er niets bekend is nog en er geen geplande werkzaamheden zijn.. en of ik dan even het stappenplan wil volgen om uit te sluiten dat het bij ons thuis veroorzaakt wordt
Terwijl ik 6 man heb met dezelfde klachten , buren en straten verderop.
Nu zelf een melding gemaakt via de chat functie van de Ziggo website.
Op de storingschecker staat nu dat die is opgelost, echter is het probleem pas net gemeld en niet opgelost.
Verwachte eindtijd onbekend op dit moment.. aldus de chat medewerker.
Wat een gedoe zeg, @HVT_0610. Ook sorry dat je last had van een storing!
Wel goed dat je hier melding van hebt gemaakt, mede op basis daarvan kunnen storingen worden ontdekt en opgelost.
Zelf zie ik gelukkig dat onder ander je modem weer online staat. Hopelijk merk je dat alles daadwerkelijk weer werkt 🙂
Hallo @Erik P ,
Bedankt voor je reactie. Uiteindelijk was om 13:36 volgens Ziggo alles opgelost (sms).
Is er een makkelijkere manier om storingen te melden dan via de chat functie?
En is het mogelijk om erachter te komen wat er gebeurd is? Puur eigen interesse.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.