HVT_0610
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Algehele storing meerdere huizen

Beste,

 

Is er iets bekend over een algehele storing in omgeving Rijnmond Rotterdam?

 

Tv, internet, radio, telefonie ligt eruit bij meerdere huishoudens..  op tv staat de foutmelding cs2004.

 

 

 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HVT_0610
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nu zelf een melding gemaakt via de chat functie van de Ziggo website.

 

Op de storingschecker staat nu dat die is opgelost, echter is het probleem pas net gemeld en niet opgelost. 

 

Verwachte eindtijd onbekend op dit moment.. aldus de chat medewerker.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Expert
Expert
  • 10086Posts
  • 1850Oplossingen
  • 3178Likes

Wat zegt de storingschecker?

Storingen | Klantenservice | Ziggo

HVT_0610
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Steefb ,

Dat er niets bekend is nog en er geen geplande werkzaamheden zijn.. en of ik dan even het stappenplan wil volgen om uit te sluiten dat het bij ons thuis veroorzaakt wordt

Terwijl ik 6 man heb met dezelfde klachten , buren en straten verderop.

 

 

HVT_0610
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nu zelf een melding gemaakt via de chat functie van de Ziggo website.

 

Op de storingschecker staat nu dat die is opgelost, echter is het probleem pas net gemeld en niet opgelost. 

 

Verwachte eindtijd onbekend op dit moment.. aldus de chat medewerker.

Bekijk in context

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 407Oplossingen
  • 417Likes

Wat een gedoe zeg, @HVT_0610. Ook sorry dat je last had van een storing!
Wel goed dat je hier melding van hebt gemaakt, mede op basis daarvan kunnen storingen worden ontdekt en opgelost.

Zelf zie ik gelukkig dat onder ander je modem weer online staat. Hopelijk merk je dat alles daadwerkelijk weer werkt 🙂

HVT_0610
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Erik P ,

Bedankt voor je reactie. Uiteindelijk was om 13:36 volgens Ziggo alles opgelost (sms).

Is er een makkelijkere manier om storingen te melden dan via de chat functie?

En is het mogelijk om erachter te komen wat er gebeurd is? Puur eigen interesse.

Uitgelicht topic