Wil een alecto smartbaby5 camera verbinden. Maar hij blijft maar zoeken maar hij vind hem niet, krijg dus geen verbinding. Heb de WiFi op 2,4 GHz staan en weet niet wat ik verder moet doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens een installatie video https://www.youtube.com/watch?v=8KP64cfviZ0
Makkelijker kunnen ze het jou niet maken.
Dank je wel… deze installatie video heb ik meermalen bekeken… ook al een helpdesk aan de lijn gehad, denk dat er met de camera iets mis is!
en je weet zeker dat je modem/router alleen maar 2.4 Ghz uitzend?
hoi @bmfliert,
Mogelijk kun je die camera even een reset geven en dan vers installeren 🙄
Dus resetten en vervolgens de installatie en dan hopen op een vlekkeloos resultaat.
Succes,
Bam
Bedankt voor meedenken… heb de camera gereset en ook de app overnieuw geïnstalleerd en ook nog mijn router overnieuw opgestart! Dus…. Ik denk dat er met de camera iets mis is
Ja, heb Ziggo daar nog over gebeld!
hoi @bmfliert,
Hierbij ook nog even de handleiding.
Anders even de klantenservice van Alecto benaderen ( 0858081495 ).
Groet,
Bam
Kijk anders eens in jouw modem en dan bij de wifi instellingen.
wat staat daar ingesteld?
Haj @bmfliert! Nog contact gehad over je camera? Ben benieuwd naar de uitkomst! Zo kan je ook andere mensen helpen!
Nog geen contact gehad met Alecto… maar heb inmiddels wel verbinding met een Samsung telefoon, mijn iPhone 5SE krijg ik niet verbonden! Ga klantenservice van Alecto nog vragen wat het kan zijn!
Oh oke! Nou we zijn benieuwd!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.