1
Vraag
2
Reageer en help mee
Richard Verstee

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al sinds donderdag geen tv op de Horizon - waarom duurt de storing zo lang?

Door een storing in het netwerk heb ik al sinds donderdag geen tv meer op mijn horizon en zoals het er nu naar uitziet is de storing voor morgen ook niet verholpen. Ik het zo' beetje het duurste abonnement bij Ziggo voor TV, internet en bellen.

Ik vraag mij af hoe dit gecompenseerd gaat worden. Is er de verwachting dat rekeningen gewoon volledig betaald gaan worden?
24 Reacties 24
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik loog. Het waren 11 minuutjes. Maar nu ik dit type is het dan wel weer 10 minuutjes...


Zo kom ik mijn tijd wel door ;-). Een fijne avond en tot morgen!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Richard Versteeg wrote:
Bedoel je dit?



Het kan goed zijn dat de verdeler rechts van de AOP NIET retour geschikt is , kan je er een betere foto van maken of het merk type nummer even plaatsen ?
Richard Verstee
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De verdeler G687/655D 5-860MHz 2-way Splitter) rechts van de AOP zit er al een aantal jaren en heeft nooit problemen opgeleverd dus dat lijkt mij niet het geval.
Heb alle combinaties van aansluitingen geprobeerd. De decoder in de meterkast rechtstreeks op de ingang en ook op de AOP (PTS-02KK) geplugd. In beide gevallen blijft de melding off-line op de display staan. Ook nog de kabel vanuit de kamer uit de splitter gehaald en rechtstreeks op de AOP gezet en de decoder op zijn standaard plaats. Ook hier blijft het resultaat hetzelfde. Na 20 minuten heb ik de decoder maar uitgezet omdat er toch niets meer gebeurde, de 1010 melding kreeg ik nu ook niet op het scherm.

Bijgaand wat foto's van de situatie en de display. Zonder kennis van zaken denk ik nog steeds dat de decoder kapot is, alleen dat kan ik niet testen of beoordelen.
Richard Verstee
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanavond via sms melding gehad van Ziggo dat het probleem is opgelost. Alleen is er bij mij nog niets veranderd. De Horizon wederom opgestart echter alles blijft bij het zelfde, de offline melding en na een minuut of 20 kwam de 1010 melding weer op het scherm.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Richard Versteeg. Top dat je zoveel geprobeerd hebt!
Het vreemde vind ik nog steeds dat je modem wel internet heeft. Dus er lijkt toch echt wel retoursignaal op je adres te zijn.
Het enige wat ik me nu afvraag; heb je steeds dezelfde kabel aan de mediabox gehad? Ook toen je 'm rechtstreeks op het AOP had? Dan zou het in principe de kabel nog kunnen zijn. Ook kan het de mediabox zelf zijn, al is het dan meestal een kwestie van "het apparaat wil helemaal niet meer aan".

Nu zou ik het liefst een monteur langs sturen, om hier even naar te laten kijken. Puntje is alleen dat dit natuurlijk lastige dagen qua planning zijn. Er is wel iemand op zeer korte termijn beschikbaar, maar dan moet er natuurlijk wel iemand thuis zijn. Ik stuur je snel even een privébericht!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic