Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ArChie.DVB wrote:
Het stukje log dat je laat zien heeft betrekking op 14:50 - 14:53 op 13 juni. Aan de TLV-11 melding te zien heeft het modem om ongeveer 14:53 weer een reset van de kabel interface uitgevoerd waarna het zich weer opnieuw registreert bij de CMTS. Ofwel het modem is nog niet stabiel gezien de meldingen in de log.
Nick999 wrote:
Als de storing al anderhalf jaar speelt dan neem ik aan dat er ook al een aantal malen contact over is geweest met Ziggo?
ArChie.DVB wrote:
Wil je voor de volledigheid nog een keer schermprints plaatsen van de volgend status schermen van het modem: upstream, downstream en netwerk historie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.