wimosen

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Al 5 dgn geen tv en internet

Al 5 dgn geen tv en internet. Buren wel was een storing maar bij iedereen op 17/8 om 17.00 opgelost. 
iedere dag krijg ik een sms morgen 12.00 uur is de storing verholpen. 
bellen helpt niet. 
wat is er aan de hand ???!!!!

13 Reacties 13
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@wimosen 

Heb je modem, en de media box al even van de stroom gehaald, dan modem eerst opstarten en daarna de Media box. Dat wordt niet vermeld.

 

Ik ga dit voorleggen bij een Ziggo Medewerker deze komt je dan helpen

wimosen
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ja heb ik al verschillende keren gedaan 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik hulp ingeschakeld van een Ziggo Medewerker en deze kan kijken wat er gaande is, je ziet ze vanzelf in topic met een Logo voor hun naam.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @wimosen! Ik heb gelijk gecheckt voor je en zie dat er nog steeds een storing actief is. Alleen betekent dit niet dat jij zonder diensten hoort te zitten. Er zou wel signaal moeten binnen komen. 

Wil je mij eens foto's sturen van je hoofdaansluiting en hoe je het apparatuur hebt aangesloten? Dan kijk ik even met je mee! 

Steefbergen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact hetzelfde. Er is niets veranderd en sinds donderdag heb ik wel tv, maar geen data (dus geen Netflix etc, geen WiFi). Storing checker  geeft aan dat er een storing is en dat deze de volgende wordt opgelost. En dan schuift het steeds een dag op. Help

 

JeffvE

Level 10
  • 363Posts
  • 13Oplossingen
  • 84Likes

Hi @Steefbergen Welkom op de Community!
Vervelend om te horen dat je al sinds donderdag zonder verbinding zit😞.
Zou je voor de zekerheid je modem nog een reset willen geven (mocht dat nog niet gedaan zijn), om te kijken of dit iets verbeterd aan de situatie? En voor de zekerheid ook gelijk een foto maken van de hoofdaansluiting waar Ziggo bij je in huis binnenkomt.

 

Op deze manier hebben we een volledig beeld of er binnenhuis nog een storing zou kunnen zitten en/of er eventueel nog iets aangepast moet worden om het allemaal weer goed werkend te krijgen.

Een mod van het Community forum zal je dan sneller kunnen helpen als deze informatie al voorhanden is.

Steefbergen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Jeff,

 

Een uurtje geleden nogmaals gereset (voor de zoveelste x), maar het wonder is geschied. Internet doet het opeens weer. Top!

Fijne avond, Steef

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@wimosen Op dit moment zie ik dat er een netwerkstoring speelt bij jou in de wijk. De verwachting is dat de storing in de loop van vanmiddag is opgelost. Indien je daarna nog steeds problemen ervaart dan horen wij het graag. 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Steefbergen Fijn dat het bij jou na een modemreset weer werkt! Heel veel surfplezier!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@wimosen De netwerkstoring bij jou in de buurt is verholpen en alle diensten behoren weer te werken. Ik zie alleen dat jouw modem nog als enige offline is. Als je een mogelijke oorzaak in de binnenhuisinstallatie al uitgesloten hebt, dan lijkt het mij verstandig dat er een storingsmonteur langskomt. Op welke datum zou een afspraak jou het beste schikken?

wimosen
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de modem uitgezet maar nog steeds niks. 
graag monteur zo snel mogelijk 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@wimosen Balen dat het nog steeds niet werkt! Ik heb een afspraak met een storingsmonteur voor je geregeld op donderdag 25 augustus 2022 tussen 8 en 13 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Ter onverbrugging kan ik gratis wifi back-up regelen indien je een Vodafone mobiel abonnement hebt. Laat het maar weten als je hiervan gebruikt wilt maken. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@wimosen We zijn heel benieuwd wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek van donderdag 25 augustus. Werkt alles volledig naar wens?

Uitgelicht topic