1
Vraag
2
Reageer en help mee
Loes2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

AirPrint werkt niet meer na aansluiten nieuw modem

Ik heb een Next mini en Connectbox aangesloten. Alles werkt, behalve draadloos printen. Zowel via laptop, iPad en iPhone. Ik heb een Epson xp 215 printer die voorheen prima draadloos werkte. Hoe los ik dit op?

4 Reacties 4
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4045Posts
  • 181Oplossingen
  • 2962Likes

Dag @Loes2 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Sinds wanneer werkt je Epson XP 215 printer niet meer?

Heb je hier al eens gekeken?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5655Posts
  • 596Oplossingen
  • 3029Likes

Hi @Loes2 en welkom! 

Wim C. heeft een poosje terug op jouw topic gereageerd. Hoe hangt de vlag erbij? Is het intussen gelukt en is je printer weer in gebruik? 

Tjeerd85

Level 11
Expert
  • 505Posts
  • 48Oplossingen
  • 268Likes

@Loes2 de epson werkt alleen op 2,4ghz. (je wifimodem zendt er nu 2 uit met 1 naam), indien je een van de 2 wijzigt ziet je printer hem weer: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/netwerknaam-wijzigen#/ 

Denk er wel om dat je je apparaten even opnieuw op het netwerk aanmeld, zodat de andere apparaten beide netwerken herkennen. 

BAM

Level 12
Expert
  • 652Posts
  • 48Oplossingen
  • 158Likes

hoi @Loes2,

Nieuw modem met nieuwe SSID ( Wifi naam ) ? Dan die je dat in te stellen op je printer.

Of je wijzigt de SSID van je nieuwe modem naar je oude SSID met oude wachtwoord.

Als je apparaat enkel op de 2,4 Ghz werkt kun je, tijdelijk, de 5 Ghz band even uitzetten.

Succes,

Bam

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic