1
Vraag
2
Reacties
jojo175

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Agenda + notities synchroniseren

Ik heb een windows 11 laptop met outlook. Mijn mail wordt gesynchroniseerd met outlook op mijn laptop en mijn webmail. Dit wil ik ook graag voor mijn agenda en notities.
Is dit mogelijk? en zo ja hoe kan ik dat doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72603Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20809Likes

Nee, dit is niet mogelijk, Outlook ondersteunt geen CalDAV of CardDAV, alleen ActiveSync, maar dat ondersteunt Ziggo Mail niet.

Mogelijk helpt dit je op weg om toch te kunnen synchroniseren: Opgelost: Ziggo mail agenda synchroniseren met Outlook 2016 ... - Ziggo Community

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72603Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20809Likes

Nee, dit is niet mogelijk, Outlook ondersteunt geen CalDAV of CardDAV, alleen ActiveSync, maar dat ondersteunt Ziggo Mail niet.

Mogelijk helpt dit je op weg om toch te kunnen synchroniseren: Opgelost: Ziggo mail agenda synchroniseren met Outlook 2016 ... - Ziggo Community

Random

Level 16
  • 2071Posts
  • 99Oplossingen
  • 1070Likes

Je kan dat wel met Thunderbird doen.

Ik gebruik daarin de Google kalender met persoonlijke en gedeelde kalender met o.a. mijn vrouw. Zo zit ik ook niet aan Ziggo vast als ik ooit mocht besluiten van provider te veranderen.

Zo heb ik op mijn apparaten mobiele telefoons, tablet, laptops en desktops toegang tot dezelfde agenda en taken. Net zoals de (imap) mail.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72603Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20809Likes

Of je neemt een Microsoft emailadres outlook.com of hotmail.com en die synchroniseert met Outlook op PC en Apple en Android: Persoonlijke e-mail en agenda van Microsoft Outlook | Microsoft 365

jojo175
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

bedankt voor de suggesties

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic