Na problemen met wifi is er door ziggo een extra connect box voor internet, wifi en telefoon geplaatst naast de mediabox mediabox. De.wifi werkt weer maar de afstandsbediening op de telefoonapp werkt niet meer en spotify op de speakers ook niet meer. Het vreemde is dat de speakers het wel doen via de heos app en via de tv, maar dus niet via spotify. Je kunt ze wel aanklikken op de spotify app maar ze verbinden niet.... ik heb al gekeken bij de mediabox instellingen en dan thuisnetwerk maar kom daar ook niet verder....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Ruud Klunder! Welkom hier op de Community 🙂
Ik zie dat je inmiddels nog een ander topic hebt aangemaakt hierover waar al in gereageerd is door enkele forumleden. Daarom sluit ik dit topic en wil ik je vragen in het andere topic verder te gaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Ruud Klunder! Welkom hier op de Community 🙂
Ik zie dat je inmiddels nog een ander topic hebt aangemaakt hierover waar al in gereageerd is door enkele forumleden. Daarom sluit ik dit topic en wil ik je vragen in het andere topic verder te gaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.