1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
GraaffUtrecht

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Afmelden mijn Ziggo blijft hangen

Beste allemaal, op een item te plaatsen moet er zowel onder chrome als edge aangemeld worden via "mijn ziggo". Tijdens het afmelden blijft de browser hangen zie bijlage. In chrome moet ik opnieuw inmelden en in edge blijf ik aangemeld. Als ik de browser,die blijft hangen afsluit, d.m.v. het kruisje dan is de afmelding actief. Heeft iemand een  idee waarom de browser blijft hangen tijdens het afsluiten en eventueel een oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8255Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4096Likes

Hi @GraaffUtrecht

Een ietwat late update vanuit onze kant, maar het ticket bij ons oplosteam is alweer een tijdje geleden gesloten. Het probleem met het niet kunnen afmelden moet nu dan ook zijn opgelost.

Bekijk in context

Uitgelicht
Jos

Community Moderator
  • 1386Reacties
  • 211Oplossingen
  • 753Likes

@GraafUtrecht het is inderdaad een gek probleem dat je Mijn Ziggo niet kan afmelden, die is bij ons bekend zoals ook @Pasi aandraagt. 

Probleem: er blijft een draaiend symbool zichtbaar en soms ook iets van een foutmelding, dit wanneer je vanuit de Mijn Ziggo pagina kiest voor uitloggen. 
Dit komt in verschillende browsers voor, dus niet alleen Chrome helaas @Template

Het is in onderzoek bij het Mijn Ziggo team, voorlopig moeten we het doen met deze korte omweg: door naar www.ziggo.nl te gaan en dan op uitloggen klikken.
Dat werkt 🙂  

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78295Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23335Likes

Dat is een foutje met afmelden in de achtergrond van Mijn Ziggo.

Ik zie dit vaker gebeuren, Ziggo is er mee bezig om dit proces goed te laten verlopen.

Pasi

Level 19
  • 10559Posts
  • 508Oplossingen
  • 5834Likes

Hallo,

dat is een langlopend probleem. Blijkbaar heeft Ziggo moeite om dit werkende te krijgen, want dit probleem is al een jaar oud !

Boris de Kat

Level 16
  • 1312Posts
  • 34Oplossingen
  • 306Likes

Blijkbaar gaat het ook wel eens goed want ik heb er nog nooit last van gehad, niet met Chrome maar ook niet met FireFox.

Dit is met Chrome.

2022-02-06.png

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78295Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23335Likes

Het gaat met vlagen goed en fout bij mij met Edge.

Dan geeft hij een foutcode met uitloggen en blijf ik ingelogd en dan gaat het weer goed.

Nu gaat het weer goed hier in Edge met uitloggen.

Het lijkt te maken te hebben of te hebben gehad met de koppeling met Vodafone en dan als er een wijziging is geweest van Mijn Ziggo software, maar niet bij iedereen hetzelfde beeld.

Zo ook het niet kunnen wijzigen van je producten wat bij een aantal klanten niet fout gaat, bij een aantal klanten gefikst kan worden en bij een aantal klanten niet gefikst kan worden tot de volgende Mijn Ziggo software update.

Bert_0-1644167153074.png

Template

Level 17
  • 2772Posts
  • 65Oplossingen
  • 900Likes

Google Chrome is de slechtste browser die er is. 

Gewoon een andere gebruiken, doet er niet toe welke. Als het maar niet Google Chrome is. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 211Oplossingen
  • 753Likes

@GraafUtrecht het is inderdaad een gek probleem dat je Mijn Ziggo niet kan afmelden, die is bij ons bekend zoals ook @Pasi aandraagt. 

Probleem: er blijft een draaiend symbool zichtbaar en soms ook iets van een foutmelding, dit wanneer je vanuit de Mijn Ziggo pagina kiest voor uitloggen. 
Dit komt in verschillende browsers voor, dus niet alleen Chrome helaas @Template

Het is in onderzoek bij het Mijn Ziggo team, voorlopig moeten we het doen met deze korte omweg: door naar www.ziggo.nl te gaan en dan op uitloggen klikken.
Dat werkt 🙂  

GraaffUtrecht
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het uitloggen werkt zowel niet in chrome als in edge. Ik begrijp dat het in onderzoek is door sluit de melding. Het onderstaande scherm wordt gegeven:

GraaffUtrecht_0-1644422293577.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8255Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4096Likes

Hi @GraaffUtrecht

Een ietwat late update vanuit onze kant, maar het ticket bij ons oplosteam is alweer een tijdje geleden gesloten. Het probleem met het niet kunnen afmelden moet nu dan ook zijn opgelost.